حجت‌الاسلام علی صابرین:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام علی صابرین مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، گفت: یک هزار و ۶۰۴ طلبه زن در مقاطع تحصیلی مختلف حوزه‌های علمیه استان مشغول به علم‌آموزی و تحصیل هستند.
کد خبر: ۸۰۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 30 November 2019

نتیجه تصویری برای حوزه علمیه استانس منان 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری بابیان اینکه یک هزار و ۶۰۴ طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه استان مشغول به تحصیل هستند، ابراز کرد: این تعداد طلبه در سطوح تحصیلی دو تا چهار در حوزه‌های علمیه به علم‌آموزی مشغول هستند.

وی بابیان اینکه شهرستان‌های گرمسار، شاهرود، دامغان، سرخه و ایوان کی دارای مدرسه علمیه خواهران هستند، افزود: استان سمنان دارای یک هزار و ۸۷ دانش آموخته خواهر حوزه علمیه دارد.

صابرین در ادامه تصریح: تعداد فارغ‌التحصیلان خواهر حوزه‌های علمیه استان در سال جاری به یک هزار و ۲۱۶ نفر خواهد رسید.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه کارگروه علمی مشورتی بر اساس اساسنامه شورای فرهنگ عمومی استان، ایجادشده است، گفت: کارکرد این کارگروه این است که مباحث را پیش از طرح در صحن شورای فرهنگ عمومی تقویت و اصلاح کند لذا این امر نیاز دارد تا اعضای شورای فرهنگ‌ عمومی در جلسه علمی مشورتی حضور مؤثر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار