احمد همتی نماینده مجلس:
به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه رویکرد تخریبی برخی سخنرانی‌ها در کلان ضربه به کشور است، گفت: وحدت جامعه و همگرایی موضوعی که باید محوریت تریبون‌ها باشد.
کد خبر: ۸۰۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 30 November 2019

تصویر مرتبط

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه رویکرد تخریبی برخی سخنرانی‌ها در کلان ضربه به کشور است، ابراز داشت: گاهی روی منبرها و پشت تریبون‌ها کشور مباحثی مطرح و در جامعه، چیز دیگر عنوان می‌شود و این امر گسست ایجاد کرده و باعث خواهد شد تا حوزه‌های علمیه و جامعه ضعیف شوند.

وی بابیان اینکه سخنان در پشت تریبون‌ها نباید منجر تخریب نظام اسلامی شود، ابراز داشت: معتقدیم سخنرانی‌های پشت تریبون باید با واقعیت جامعه منطبق و محلی برای ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه وحدت جامعه و همگرایی موضوعی که باید محوریت تریبون‌ها باشد، افزود: باید بین ‌تریبون داری و مملکت‌داری ارتباط منطقی ایجاد شود و بدانیم که کارشناسان فرهنگی با سیاست‌گذاران فرهنگی تفاوت دارند و باید هریک، نقش خود را به‌درستی ایفا کنند.

همتی بابیان اینکه باید سمت‌وسوی حوزه‌های علمیه ازنظر آزادی اندیشه و آزادی بیان و ارتباط با علوم جدید تبیین شود، تصریح کرد: باید به بسترهای فرهنگی توجه بیشتری صورت گیرد زیرا همه فرهنگ‌ها ختم به تقوا می‌شود و برای تقواپیشگی باید بسترها و شاخص‌ها ایجاد شوند.

وی بابیان اینکه اختلاف نظرات با گفتگو قابل‌حل هستند، افزود: امروز می‌بایست از نقدهای غیرمنصفانه و دور از واقعیت فاصله گرفت و به‌جای آن همفکری و گفتگو جایگزین باشد و از سوی دیگر نیز بین دانش آموزان انگیزه دین باوری ایجاد شود تا اثر بخشی فرهنگی بیشتری را در سطح جامعه شاهد باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار