بزرگ‌ترین دیدار هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال و تقسیم امتیاز دو تیم به اتمام رسید.
کد خبر: ۸۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 30 November 2019

  بزرگ‌ترین دیدار هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال و تقسیم امتیاز دو تیم به اتمام رسید.

 تسنيم: در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. ولیسانی (14) و امید نورافکن (5+90) برای سپاهان گل زدند و مهدی قائدی (57) و شیخ دیاباته (79) زننده گل‌های استقلال بودند.

 

استقلال با این پیروزی و به لطف شکست شهر خودرو، 24 امتیازی شد و پس از چند فصل به صدر جدول صعود کرد. دقیقه 51 بازی، استنلی مهاجم سپاهان داخل محوطه جریمه این تیم توپ را با دست زد، اما داور بازی دستور ادامه بازی داد.

 

شاگردان استراماچونی علاوه بر رسیدن به هفتمین پیروزی پیاپی در لیگ، رسیدن به صدر جدول، رکورد نباختن سپاهان را نیز شکستند و اولین شکست فصل را به شاگردان امیر قلعه‌نویی تحمیل کردند.

 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، سیدمحمدرضا حسینی (36 - رسول نویدکیا(80 - علی قربانی))، محمد محبی(77 - رضا میرزایی) و کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی(75 - علی دشتی)، عارف غلامی، وریا غفوری، دیاباته، سیاوش یزدانی (72 - آرش رضاوند)، علی کریمی، میلیچ و مهدی قائدی (84 - شاهین طاهرخانی).

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

 

نیمه اول
دقیقه 6: وریا غفوری روی ارسال مهدی قائدی می‌توانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند، اما مدافعان سپاهان اجازه این کار را ندادند.

دقیقه 9: ضربه ایستگاهی غفوری به تیر دروازه خورد و در ادامه هم شیخ دیاباته نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

دقیقه 14: سانتر محمدرضا حسینی را ولسیانی وارد دروازه استقلال کرد تا سپاهان با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 18: ارسال مهدی قائدی به وریا غفوری رسید و این بازیکن داخل محوطه جریمه سپاهان به علی کریمی پاس داد که ضربه هافبک استقلال پس از برخورد به مدافع سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه 20: شوت میلیچ از گوشه محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند راهی کرنر کرد.

دقیقه 38: ارسال توپ از سوی قائدی را این بار دیاباته با سر زد که توپ او از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال قائدی از روی کرنر را محمد محبی ناقص دفع کرد و در ادامه ضربه علی کریمی از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: پاس سجاد شهباززاده به سعید آقایی رسید که ضربه این بازیکن کم جان بود و در دستان حسینی آرام گرفت.

 

نیمه دوم
دقیقه 51: توپ ارسالی به محوطه جریمه را کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان با دست زد، اما زاهدی‌فرد داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت تا جو بازی با اعتراض استقلالی‌ها برای دقایقی ملتهب شود.

دقیقه 52: محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای و سباستین لتو دستیار استراماچونی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 57: سانتر غفوری را قائدی سر ضرب زد تا توپ وارد دروازه سپاهان شود.

دقیقه 60: سجاد شهباززاده به دلیل خطا روی فرشید اسماعیلی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 66: شهباززاده در محوطه جریمه ضربه سر خطرناکی زد که البته راه به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 73: استنلی می‌توانست در موقعیت تک به تک حسینی می‌توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند، اما ضربه سر او به اوت رفت. داور هم قبل از ضربه خطای محبی روی میلیچ را گرفته بود.

دقیقه 76: باز ارسال به محوطه حریمه سپاهان و این بار شیخ دیاباته با سر ضربه‌ای زد که به شکل خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 79: قائدی از روی نقطه کرنر توپ را ارسال کرد و دیاباته که چند لحظه قبل موقعیت از دست داده بود، با ضربه سر گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 83: ضربه علی کریمی داخل محوطه جریمه سپاهان را نیازمند دفع کرد.

دقیقه 88: شوت امید نورافکن از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: پرتاپ اوت به محوطه جریمه استقلال را علی قربانی با سر زد که حسینی آن را دفع کرد.

دقیقه 2+90: شوت مسعود ریگی از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: امید نورافکن در دفع ناقص مدافعان استقلال گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار