آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به سالروز شهادت مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: تا چند روز دیگر ثبت نام های مجلس آغاز می شود و بعد از آن نوبت ما است که باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که مانند مدرس، مسلمانِ انقلابی باشد و به شاخص های اصیل توجه کنند.
کد خبر: ۸۰۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 30 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نماینده ولی فقیه  در استان البرز گفت: نباید شاخص های انتخاب یک فرد قومی، قبیله ای، خانواده شهید، روحانی و یا صرف مدارج علمی باشد.

وی بیان کرد: افرادی که به واسطه خانواده شهید بودن در جامعه جایگاهی دارند اما تقاضای عمل خلاف دارند، حمایت از آنها رد می‌شود چرا که شهدا بر قانونمداری و عمل کردن به آن تاکید داشتند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده هزینه‌های میلیاردی کرده اند، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که  در مجلس عده ای چگونه بدون توجه به منافع ملی، نظام و انقلاب فعالیت می کنند.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: شورای نگهبان کف صلاحیت ها را احراز می کنند و مردم در نهایت انتخاب کننده هستند و باید در این راستا بسیار دقت کنند چرا که انتخاب اشتباه آثار زیان باری دارد و اکنون نیز شاهد این آثار در جامعه هستیم.

وی  خطاب به دست اندر کاران انتخابات گفت: دست اندرکاران انتخابات مقدمات کار را بخوبی فراهم کنند، چرا که مقدمه خوب نتیجه قابل قبولی را در پی خواهد داشت.

امام جمعه کرج با عنوان اینکه سال انتخابات برای ما و دشمنان سال مهمی است، گفت: باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حوادث اخیر، اظهار کرد: باید با قدرت از  گران شدن اقلام جلوگیری شود، وعده هایی که داده می شود به موقع عملیاتی شود و با مسببان این سوء تدبیر و مدیریت ها که موجب خسارات زیادی شد برخورد شود.

امام جمعه کرج افزود: استعفای پیش از استیضاح صورت مسئله را پاک نمی کند، مسئولی که باید در جریان جزئی‌ترین امور باشد نباید بگوید از چیزی خبر نداشته ام و مانند بقیه متوجه شدم.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: به گفته آقایان درآمد این افزایش بنزین در سال ۳۱ هزار میلیارد است در صورتی که اگر دولت تراکنش های بانکی کسانی که فرار مالیاتی دارند را کنترل کند و مالیات آنها را دریافت کنند درآمد آن ۴۰ هزار میلیارد در سال می شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: به همین دلیل است که انتخابات مهم است و باید با شاخص های مثبت و انقلابی و انقلابی گری افراد توجه داشت.

وی در خصوص شاخص جریان های غیر انقلابی عنوان کرد: اصلی ترین این شاخص ها این است که اعتقاد به اسلام ناب ندارند، نقش حاکمیتی دینی را قبول ندارند و سکولاریسم را دنبال می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: روشنفکری، غرب زدگی، تلاش برای رابطه با آمریکا، پاک کردن سابقه تاریخی مردم و مخالفت با شعار مرگ بر آمریکا از دیگر شاخص های این افراد است.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: در عرصه سیاست خارجه به تضعیف کشور، بی توجهی به خطر نفوذ ، عدم واقع بینی در برابر دشمن، خودباختگی و در سیاست داخلی عدم گزینش مناسب، انقلاب نمایی بجای انقلاب گری، خستگی و پشیمانی از انقلاب، اعتقاد به پایان و عبور از انقلاب اعتقاد دارند.

وی افزود: گسترش اشرافی گری، بروز پدیده آقازادگی، بی توجه به اقشار کم درآمد و نداشتن عظم جدی برای کاهش فاصله طبقاتی از دیگر شاخص این گروه است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: اکنون قوه قضاییه تمام عظم خود را برای مبارزه با فساد بکار گرفته است که انتظار می رود با همین صلابت و بدون توجه به ملامت هیچ ملامت کننده ای به کار خود ادامه دهد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فتنه های بوجود آمده در عراق و لبنان و ایران، گفت: در ایران این فتنه به رهبری مقام معظم رهبری و حمایت مردم سه روزه جمع شد اما در جاهای دیگر همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال ۲۰۰۳ آمریکا به بهانه صلاح به عراق حمله کرد و نتیجه نگرفت، اما از سال ۲۰۰۶ بدنبال تغییر ساختار در عراق است که شیعیان نقشی در حاکمیت نداشته باشند.

امام جمعه کرج عنوان کرد: ریشه این اعتراضات همین بود تا شیعه در برابر شیعه قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار