دریادواره شهداءروستای جـوزار ازتوابع چیتاب مطرح شد
سرهنگ حکمتیان : حامیان ابولهب دیروز ، امروزه در لباس آمریکا و غرب با ترس از ظهور و تثبیت قدرت اسلام با تاسیس فتنه های نوظهور در قاموس پوشالی اسلام آمریکائی دنبال بدنامی اسلام ناب محمدی هستند.
کد خبر: ۸۰۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 29 November 2019




به گزارش"تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب یادواره شهداء روستای جَـوزار از توابع چیتاب به همت حوزه خاتم الانبیاء چیتاب و حضور آحاد مردم با سخنرانی فرماندهی تیپ مستقل 48 فتح استان در مسجد روستا برگزار شد.
سرهنگ حکمتیان سخنران ویژه این مراسم با اشاره به خصیصه ولائی منحصر به فرد بخش کبگیان گفت : بخش 18 هزار نفری کبگیان با تقدیم 86 شهید گلگون کفن و چند ده جانباز و آزاده و هزاران بسیجی جبهه رفته از اوایل تا چله انقلاب دین خود را به نظام ادا کرده است.
حکمتیان افزود : وقتی انقلاب به چله خود نزدیک می شد و نبرد حق علیه باطل در فرامرزهای کشور جریان داشت چیتاب با تقدیم سردار تک تیرانداز خود "ستاراورنگ" بعنوان اولین شهید مدافع حرم استان بار دیگر ثابت کرد که علیرغم تقدیم 17 شهید و شهدای ثلاث خرسندیان همچنان در رکاب انقلاب و ولایت از خون فرزندانش دریغ نمی کند.
این سخنران با اشاره به موقعیت کنونی جهان اسلام خاصه جمهوری اسلامی ایران در منطقه هم گفت : حامیان ابولهب دیروز ، امروزه در لباس آمریکا و غرب با ترس از ظهور و تثبیت قدرت اسلام ، با تاسیس فتنه های نوظهور داعشی ، در قاموس پوشالی اسلام آمریکائی دنبال بدنامی اسلام ناب محمدی هستند.
پفرمانده تیپ48استان تصریح کرد: علیرغم تفکرمنفی ودلخوشی دشمنان،این انقلاب در بروز فتنه های متعدد داخلی وخارجی مجرب تراز هر روز قدرتمندتر می شود و انشالله باگذر از این گردنه های فتنه به دست صاحبش حکومت عظیم عدل جهانی را تاسیس خواهدکرد.
سرهنگ حکمتیان امنیت حاصله و قدرت فرامنطقه ای جمهوری اسلامی را حاصل جان دادن شهدا دانست و گفت : هر آنچه هستیم و هر آنچه داریم از برکات واسعه قطره قطره خون شهداست و برگزاری یادواره های شهدا کمترین کاریست که درتوان ما برای خدمت به این رفتگان زنده می باشد.

پایان خبر:اسمـاعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار