مسئول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج حقوقدانان همایش استانی نقش حقوقدانان در حفظ حقوق عامه در گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 29 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم،رسول بهرامی‌پور با اشاره به آغاز هفته بسیج حقوقدانان از فردا نهم آذرماه اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از این هفته همایشی با عنوان نقش حقوقدانان در حفظ حقوق عامه در گام دوم انقلاب با حضور مسئولان استانی و کشوری ساعت 10 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با نخستین روز از این هفته علاوه بر تجدید پیمان با امام و شهدا از خانواده شهدای حقوقدان و مدافع حرم تجلیل می‌شود.

بهرامی‌پور گفت: در روز دوم با عنوان «ترویج فرهنگ قانون‌مداری و کاهش آسیب‌های اجتماعی» نشست هم اندیشی مدیران حقوقی ادارات و نهادهای استان با موضوع بررسی ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

وی شعار روز سوم را در روز عدالت خواهی و مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: اجرای منسجم طرح آموزش همگانی حقوق با عنوان هر مسجد یک حقوقدان در 42 مسجد الگوی استان و برگزاری همایش مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و عدلت خواهی با حضور اقشار مختلف برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید
رئیس بسیج حقوقدانان: آمادگی 3 هزار حقوقدان برای حضور در فعالیت‌های جهادی

گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان کرمان به روایت تصویر

بهرامی‌پور بیان کرد: در سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوقدانان مجمع قشر بسیج حقوقدانان و گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و روز بسیج حقوقدانان برگزار می‌شود.

وی گفت: در روز حقوق بشر اسلامی و بایسته های تمدن نوین اسلامی همایش و نشست‌های تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی و طرح هر مسجد یک حقوقدان اجرا و به مشکلات قضایی مردم در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس کل دادگستری استان رسیدگی می‌شود.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در روز کارآمدسازی حقوقی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی، غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره) در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز «حقوقدان انقلابی، احیاگر حقوق عامه» حقوق‌دانان بسیجی در نماز جمعه سراسر استان حاضر می‌شوند و ایستگاه حقوقی صلواتی برپا و خدمات مشاوره حقوقی و قضایی رایگان به نمازگزاران ارائه می‌شود.

بهرامی‌پور گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز و گرامیداشت روز قشر بسیج حقوقدانان در نواحی مقاومت و دیدار مدیر و حقوقدان بسیجی با رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان قانون اساسی در استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج حقوقدانان است.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار