هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور
سه تیم لیگ برتری خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۰۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 28 November 2019

هفته دوازدهم لیگ برتر از روز پنج‌شنبه، هفتم آذرماه آغاز و طی سه روز پیگیری می‌شود. بر اساس برنامه تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و فولاد در روز دوم (روز جمعه، هشتم آذرماه) به میدان می‌روند و نفت‌آبادان نیز در روز سوم (شنبه، نهم آذرماه) به مصاف حریف خود خواهد رفت.

نفت‌مسجدسلیمان – ذوب آهن

نفت‌مسجدسلیمان که امسال با حضور تارتار در راس کادرفنی شرایط متفاوتی پیدا کرده و دچار تحول خوبی شده است، آن‌قدر برابر حریفان، قوی و منسجم ظاهر شده است که برخی کارشناسان به این تیم لقب تیم "غول شکن" را داده‌اند.

نفتی‌ها در هفته یازدهم در آزادی دست به کار بزرگی زدند و در روز درخشش سوشا مکانی موفق شدند، پرسپولیس کالدرون را از پیش‌رو بردارند تا ضمن دست یابی به یک پیروزی بزرگ برابر یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت، به شکست ناپذیری خود تداوم بخشیده باشند.

شاگردان تارتار که به خودباوری و اعتماد به نفس بالایی رسیده‌اند، این هفته در خانه از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند. دیداری که نمی‌تواند برای هیچ کدام از دو تیم آسان باشد؛ در این دیدار هم علیرضا منصوریان که تیمش با برد هفته قبل برابر فولاد تا حدودی از بحران خارج شده است و هم تارتار که می‌خواهد رکورد ۱۱ هفته شکست ناپذیری خود را حفظ کند، برای برد پا به میدان می‌گذارند. این بازی می‌تواند از دیدارهای دیدنی هفته دوازدهم باشد.

نفت‌مسجدسلیمان که با ۱۷ امتیاز رده ششم جدول را در اختیار دارد، از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (هشتم آذرماه) میزبان ذوب آهن است.

فولاد – گل‌گهر سیرجان

فولاد که در دو هفته گذشته لیگ برتر به دو شکست متوالی دست پیدا کرده است، برای جبران امتیازات از دست رفته، این هفته به دنبال برد برابر گل‌گهر سیرجانی است که سرمربی آن یعنی مجید جلالی، سرمربی سابق سرخ‌پوشان اهوازی شناخت خوبی از فولاد دارد. البته تیم جلالی اصلا وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و با ۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

فولاد در حالی سه امتیاز دیدار هفته قبل برابر ذوب آهن را از دست داد که بازی خوبی به نمایش گذاشت و البته هم مدیرعامل و هم سرمربی تیم به شدت به عملکرد داوری معترض و معتقد بودند که داوری در نتیجه تاثیرگذار بوده است.

اما آن‌چه این روزها فولاد را به شدت دچار مشکل کرده است، کمبود بازیکن در برخی پست‌ها است و به نظر می‌رسد، نکونام با تقویت تیم در نیم‌فصل دوم می‌تواند با تیم بهتر و آماده‌تری رو در روی رقبا قرار بگیرد.

تیم نکونام که با ۱۶ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته‌ است، از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه، هشتم آذرماه در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای گل‌گهر است.

شهرخودرو - نفت آبادان

نفت آبادان با قبول شکست برابر پرسپولیس در جام حذفی و خداحافظی با این رقابت‌ها به بازی در هفته دوازدهم با شهرخودرو رسیده‌ است. نفت که در ۹ هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی به دست آورده بود با شکست سنگین برابر استقلال تهران در هفته دهم، کمی از نظر روحی روانی به هم ریخته است و آن‌چه اکنون در این تیم برای رسیدن به نتیجه باید سر و سامان بگیرد، وضعیت روحی روانی بازیکنان آن است. ضمن این‌که نفتی‌ها همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و بازیکنان این تیم تا این هفته از رقابت‌ها دریافتی نداشته‌اند و این موضوع نیز از دیگر موارد تاثیرگذار در نتایج هفته‌های اخیر این تیم است.

نفت نیز برای جبران شکست برابر استقلال و پرسپولیس، این هفته باید در مشهد بتواند شهر خودروی یحیی گل‌محمدی را از پیش رو بردارد تا در ادامه با روحیه و وضعیت امتیازی بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد.

حریف این هفته نفتی‌ها، اصلا تیم آسانی نیست و با ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. البته نفت هم امسال نشان داده است که اصلا رقیب آسانی برای هیچ تیمی نیست و اگر بازیکنان این تیم بتوانند شکست برابر پرسپولیس را به فراموشی بسپارند و به خوبی ریکاوری شوند، حتما روز سختی را برای مشهدی‌ها رقم خواهند زد.

شاگردان اسکوچیچ که با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند، از ساعت ۱۷ روز شنبه، نهم آذرماه میهمان تیم شهرخودرو هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار