سرهنگ حمید دامغانی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر لزوم مبارزه جدی با فرار مالیاتی در این استان گفت: راه‌های فرار مالیاتی باید مسدود و پرداخت مالیات توأم با عدالت مالیاتی شود.
کد خبر: ۸۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 28 November 2019

تصویر مرتبط

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان که به مناسبت هفته بسیج انجام پذیرفت، ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج، نقش بسیج را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم دانست و افزود: چهل‌سالگی انقلاب با نقشی که بسیج در طول این 40 سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده، پیوند خورده است و انتظارات از بسیج بسیار است؛ به‌خصوص در مسائل مرتبط فرهنگی و اجتماعی این انتظارات روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: بسیج در دو جبهه در این 40 سال اقدام کرده؛ یک جبهه تقابلی است که در عرصه‌های مختلف با دشمن دارد و خطراتی که نظام و انقلاب را تهدید می‌کند و یک جبهه تقابل با جریان نفوذ در کشور است و بسیج در موانعی که در کشور وجود دارد، ایفای نقش می‌کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: بسیج دنبال ایفای نقش مردم بوده و در درگیری که در 40 سال گذشته با دشمنان کشورمان داشت، نقش خود را در دفاع از نظام، کشور و مردم به بهترین شکل ممکن ایفا کرده است و این امر نشان‌دهنده این بوده که ظرفیت بسیج که همان ظرفیت مردم است و می‌تواند نقش مهمی را در کشور ایفا کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: استفاده از مردم به شکل سازماندهی‌شده در بسیج نشان از عزم راسخ و اعتقاد مردم در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مقام معظم رهبری به نقش مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ داشتند و شکل‌گیری بسیج از همین منظر بود.

دامغانی با اشاره به روحیه جهادی در بسیج عنوان کرد: بسیج از بدنه فعال جامعه است؛ به‌خصوص قشر جوان و نوجوان دارای ویژگی‌هایی هستند و آن، جهادی عمل کردن و فراگیر بودن همه اقشار است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان حضور مؤثر جوانان پرانرژی در حوزه‌های که متأثر از رویکرد جوان‌گرایی و اعتماد به نسل نو در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: جوانان با روحیه بسیجی اگر در هر نقطه‌ای و در هر قشری حضور داشته باشند، فعالیت، نشاط، حرکت و حیات را مضاعف می‌کنند.

دامغانی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازها برای نسل امروز، رسیدن به شناختی حقیقی از معنای بسیجی، مؤلفه‌ها و شاخصه‌های هویت آن بوده و رسیدن به این باور که بسیج یک حرکت منطقی، عمیق، اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و جامعه اسلامی است، اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی عنوان کرد: امروز عرصه، عرصه جنگ اقتصادی است و به فرموده مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فرماندهان جنگ اقتصادی به شمار می‌روند و باید وحدتی در کشور حاکم شود که از این جنگ اقتصادی عبور کنیم و یکی از عرصه‌هایی که می‌تواند هم در زمینه عدالت اجتماعی و هم در رونق اقتصادی کشور کمک کند، مالیات است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: یکی از نقدهای جدی در زمینه مالیات، مبارزه با پدیده فرار مالیاتی است. راه‌های فرار مالیاتی باید مسدود و پرداخت مالیات توأم با عدالت مالیاتی شود.

دامغانی ضمن تأکید بر لزوم اجرای صحیح قانون عنوان کرد: اجرای عدالت مالیاتی باید در چارچوب قانون باشد.

وی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در اجرای عدالت مالیاتی در استان بیان کرد: خوشبختانه اداره کل امور مالیاتی استان از کارکنان خوب، سالم و پاکدستی برخوردار بوده و این خود یک نعمت بزرگ به شمار می‌رود.

عباس بی‌نیاز، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان هم ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: نیروی بسیجی یعنی یک نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها و بسیج بارها با اخلاص و فداکاری، کارآمدی خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج در احیای فرهنگ اسلامی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک ظرفیت اجتماعی بزرگ مردمی است و هم‌اکنون بیش از نیمی از کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان عضو بسیج بوده و در دوره‌های مرتبط آموزشی ویژه اعضای بسیج حضور یافته‌اند.

بی‌نیاز با بیان اینکه استان سمنان استانی با مردمان فهیم، ولایتمدار، متدین هستند، عنوان کرد: سمنان ازجمله استان‌های پاکدست و سالم در کشور بوده و تمام این عوامل مرهون وجود روحیه بسیجی بین کارکنان ادارات کل ازجمله اداره کل امور مالیاتی استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار