حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده شهرستان سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت :هیئت وزیران با ریاست رئیس جمهور نظام رتبه بندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد .
کد خبر: ۸۰۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 26 November 2019

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس این مصوبه که به نفع معلمان است ، معلمان در پنج رتبه طبقه بندی و عوامل امتیاز آور برای ارتقای رتبه بر مبنای تحصیلات، مهارت، توانایی ها، دوره های آموزشی ، سنوات خدمت و تجربه مربوط محاسبه می شود .

وی افزود : بر اساس این نظام حقوق فرهنگیان ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند و دولت مبلغ ۲۰ هزار میلیارد برای اجرای این طرح تخصیص داده است.

نماینده مجلس شهرستان سنقرو کلیایی خاطر نشان کرد: نظام رتبه بندی معلمان پس از طرح در سه جلسه اخیر کمیسیون امور اجتماعی در قالب ردیف متفرقه با عنوان "اجرای نظام رتبه بندی معلمان موضوع جزء ۲ بند (الف)ماده ۶۳قانون برنامه ششم توسعه" در قانون بودجه سال جاری کشور به تصویب نهایی رسید.

حسنی کیا در پایان گفت: هدف از تصویب این طرح ایجاد انگیزه در معلمان و ایجاد نظام پرداخت بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه معلمان بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار