استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج، با همراهی فرمانده سپاه استان و فرماندار رشت، از یک پایگاه بسیج در منطقه ساغریسازان رشت بازدید و با بسیجیان این پایگاه، در فضایی صمیمی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۰۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 25 November 2019

استاندار گیلان به مناسبت هفته بسیج، با همراهی فرمانده سپاه استان و فرماندار رشت، از یک پایگاه بسیج در منطقه ساغریسازان رشت بازدید و با بسیجیان این پایگاه، در فضایی صمیمی دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان با بیان اینکه اوایل آذرماه هر سال، یادآور فرمان تاریخی امام راحل یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و سازمان بسیج مستضعفان است گفت: دفاع مقدس علاوه بر فرصتی برای یادگیری درس ایثار، شهادت، شهامت، اعتقاد، آرمان گرایی، خداباوری و صداقت، به عنوان یکی از اصول جدانشدنی انقلاب محسوب می‌شود که به معنای واقعی بسیج همه اقشار را به نمایش گذاشت.

او با اشاره به حفظ وحدت و انسجام در جامعه که همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است، افزود: می‌بایست این مهم و وحدت، سرلوحه تمامی اندیشه ها، سلایق، گروه ها، مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: بسیج متعلق به همه ملت ایران و نشأت گرفته از تفکری وحدت آفرین است و باید الگویی برای هم افزایی در جهت رفع مشکلات جامعه باشد.

وی نقش بسیج را در دوران پرافتخار دفاع مقدس و پس از آن در حراست از نظام جمهوری اسلامی و نیز در تمامی ایام، مشهود عنوان کرد و افزود: بسیج مولفه‌ای تاثیرگذار در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و میهن سرافرازمان ایران عزیز است.

دکتر زارع تصریح کرد: امروز هم نیازمند تقویت بیش از پیش بسیج در امدادرسانی‌ها و رونق اقتصادی، تولید و اشتغال هستیم.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی جامعه اشتغال است، افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری است؛ برنامه‌های خوبی با تدابیر و اقدامات حمایتی دولت و همچنین با کمک‌های بسیج سازندگی در حال شکل گیری است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه با کمک‌های بسیج ضمن تحصیل علم و دانش زمینه کارآفرینی بیشتر خلق شود؛ عنوان داشت: بسیجیان با رویکرد‌های خلاقانه و کارآفرین می‌توانند موجبات اشتغال خود و دیگران را فراهم سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار