سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان:
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دومین آئین شونشینی ویژه شب‌های پائیز خبر داد و گفت: در این مراسم از یک پزشک پیشکسوت سمنانی تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۷۹۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 24 November 2019

آئین شونشینی در سمنان برگزار شد/ تجلیل از قدیمی‌ترین پزشک سمنانی

به گزارش تابناک سمنان: عباس بابایی شامگاه شنبه در حاشیه اختتامیه دومین شو نشینی به همت شهرداری سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مراسم سنتی ویژه شب‌های پائیز و زمستان به همت شهرداری سمنان و باهدف اشاعه نشاط اجتماعی برای دومین بار در حالی برگزار شد که تجلیل از قدیمی‌ترین پزشک شهر سمنان یکی از محورهای این برنامه بود.

وی افزود: هم‌زمان با دومین شونشینی شهرداری سمنان که به میزبانی سالن شهید مطهری برگزار شد از ۶۰ سال خدمات ارزنده دکتر سید ضیاءالدین شریعت پناهی در عرصه پزشکی شهر سمنان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بابیان اینکه این مراسم با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و سایر مسئولان شهری و شهرستانی و همچنین علاقه‌مندان به زبان و فرهنگ سمنان برگزار شد، گفت: استقبال از دومین شو نشینی سمنان قابل‌توجه بود.

بابایی بابیان اینکه برنامه شونشینی با زبان سمنانی برگزار می‌شود که هدف از آن ترویج زبان و این گویش برای نسل جوان است، بیان داشت: موسیقی، اجرای نمایش، شعرخوانی و ... در زمره برنامه‌های این مراسم است که هر جمعه به مدت شش هفته در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می‌شود و تاکنون شاهد برگزاری دو نشست بوده‌ایم.

وی افزود: فتحعلی قدس پیشکسوت ورزشی و داور رشته‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال و کشتی قرار است در سومین برنامه شونشینی شهرداری سمنان که هفته آینده برگزار می‌شود مورد تقدیر قرار گیرد.  

 دکتر سید ضیاء الدین شریعت پناهی متولد سال ۱۳۱۰ در سمنان و جزء اولین سمنانی‌هایی است که پس از طی تحصیلات دانشگاهی، به طبابت در زادگاه خود مشغول شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار