چندی است که بانوان بد حجاب به عنوان عنصر اصلی در تیزر‌های تبلیغاتی دیده می‌شوند.
کد خبر: ۷۹۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 23 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: ساخت تیزر تبلیغاتی مراحل مهم و قواعد بسیاری دارد که اهالی فن و متخصصان این رشته، بهتر از همه با این علوم و فنون آشنا هستند.

در کشور‌های خارجی آژانس‌های تبلیغاتی جایگاه بسیار ویژه‌ای نزد صاحبان برند و تولیدکنندگان دارند و معمولاً این افراد برای تبلیغ محصولاتشان به سراغ بهترین هنرمندان و موشن گرافیست‌ها می‌روند تا دستاورد‌های آنان را در قالب یک اثر فاخر، هنری و حرفه‌ای به جامعه معرفی کنند.

آنونس‌هایی که بانوان را قربانی موفقیت خود می‌کنند/ برخی خانم‌ها به دنبال شهرت‌های نامتعارف!

عکاسی، طراحی گرافیک، تایپوگرافی عنوان محصول، سناریویی که برای یک تیزر نگارش می‌شود و در نهایت آنونسی که از زیر دست کارگردان و تدوینگر بیرون می‌آید، نشان از نگاه متخصصانه و ریزبین یک تیم هنری و همچنین تولیدکنندگان دارد؛ بنابراین وسواس در انتخاب یک موشن گرافیست حاذق، امری مهم در فروش و ارائه یک محصول است که تولیدکنندگان خارجی توجه ویژه‌ای به آن دارند.

این موضوع چندسالی است که در ایران هم رواج یافته و بازار کار گرافیستان، انیمیشن سازان، خوشنویسان، کاریکاتوریست‌ها و ... را تکان اساسی داده است.

اما یک نکته وجود دارد که تا حدودی جامعه را نگران می‌کند و آن هم استفاده از خانم‌ها در این تیزرهاست. چندی است که تیزر‌های تبلیغاتی از خانم‌ها با سیمایی نامناسب و بدحجاب در فضا‌ی مجازی منتشر می‌شود.

آنونس‌هایی که بانوان را قربانی موفقیت خود می‌کنند/ برخی خانم‌ها به دنبال شهرت‌های نامتعارف!

با ظهور فضای مجازی و تسهیل انعکاس ویدئو، تصاویر و... تعداد این آنونس‌ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. از طرفی برخی از بانوان هم در این چرخه معیوب وارد شده و بعضاً راه شهرت را در بازی‌های غیرمتعارف در این تیزر‌ها می‌دانند اما تولید اثری که هم هنری باشد و هم تجاری، نگاه حرفه‌ای تولیدکنندگان و صاحبان برند‌ را می‌طلبد. همچنین ناظرانی باید باشند که به تولیدات و تبلیغات فضا‌های مجازی توجه کنند و جلوی داوطلبانی که می‌خواهند قربانی شهرت و پول شوند را بگیرند که به نظر می‌رسد تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار