اگر به دنبال مواد غذایی مناسب و مفید برای به زانو در آوردن بیماری سرطان هستید این مطلب را مطالعه کنید.
کد خبر: ۷۹۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 23 November 2019
به گزارش تابناک سمنان:این روز‌ها با وجود آلودگی هوا ریه بسیاری از ما انسان‌ها به شدت آسیب دیده و ما را خانه نشین می‌کند یعنی با نفوذ آلاینده‌های شیمیایی در بدن توانایی و آگاهی ما به طرز نامحسوسی پایین آمده و باعث اختلالاتی در سیستم عصبی ما خواهد شد.
 
در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان در این گزارش به بیان مصرف برخی مواد غذایی در مقابله با کاهش سرطان پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.

مصرف روزانه سیب
خوردن یک عدد سیب در روز به علت وجود اسید اورسولیک در خود می‌تواند برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های گوناگون و سرطان مفید باشد.
 
سرطان را با این خوراکی‌ها به زانو درآورید
 
زنجبیل
یکی از موثرترین مواد خوراکی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان گیاه زنجبیل است. این ماده به علت ترکیباتی مانند جینجرول، پارادول، شوگائول و زرومبون در خود در برابر نفوذ بسیاری از مواد شیمیایی در بدن مفید است.
 
سرطان را با این خوراکی‌ها به زانو درآورید
گردو
مصرف روزانه یک عدد گردو در وعده صبحانه و افزودن آن به برنامه رژیم غذایی نقش موثری برای کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را دارد.
 
سرطان را با این خوراکی‌ها به زانو درآورید

زردچوبه
یکی از موثرترین انواع ادویه‌های طبیعی که در درمان و پیشگیری در سرطان روده بزرگ نقش دارد گیاه زردچوبه است. پیشنهاد می‌شود برای پاک کردن ریه‌ها از ورود آلودگی به نوشیدن داروی طبیعی عصاره عسل با زردچوبه اقدام کنید. برای آماده سازی این نوشیدنی طبیعی یک قاشق غذاخوری زردچوبه، فلفل سیاه و دو قاشق غذاخوری سرکه طبیعی را با پوست لیمو و عسل مخلوط کرده و برای مصرف آن را در یخچال نگهداری کنید. روزانه برای از بین بردن سلول‌های سرطانی و تقویت سیستم ایمنی بدن از آن استفاده کنید.
 
سرطان را با این خوراکی‌ها به زانو درآورید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار