کد خبر: ۷۹۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 22 November 2019
امام جمعه سی‌سخت گفت: آنهایی که به سوی مردم تیراندازی کردند و باعث شهادت جمعی از هم وطنان شدند محارب هستند و حکم آنها معلوم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از سی‌سخت، نماز جمعه امروز 1 آذرماه سی‌سخت به امامت حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد برگزار شد.
 
مصباح‌نژاد ضمن توصیه مردم به تقوا و رعایت پرهیزگاری گفت: با توجه  به تحولات و مسایل سیاسی روز در حوزه بین الملل شاهد رسوایی مسوولان درجه یک آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم که دادگاه هر دو سران این رژیم ها به جرم تقلب و رشوه و فساد برقرار است.
وی گفت: دنیا گرفتار حاکمان فاسدی شده که اساسا ساختاری که اینها بر آن حکومت می کنند هم فاسد است و هم خود حکمرانان فاسدند که نتانیاهو و ترامپ هر دو به جرم فساد و رشوه در حال محاکمه شدن هستند.
این خطیب جمعه افزود: بعضی از این حکمرانان برای دنیا برنامه ریزی می کنند و دستور می‌دهند، لذا شما خودتان فاسد هستید و از بن دندان تا سر و پا فاسد وجودتان منبع فساد است زیرا هر کجا که سفارت آمریکا هست و هر کجا که آشوب  و بلوایی هست و نا آرامی وجود دارد نام آمریکا مطرح است.
وی گفت: مردم ما باید بدانند که آمریکا هیچ وقت دوست آنها نبوده و نخواهد بود و نه تنها ایران بلکه خیرخواه هیچ ملتی نبودند چون ماهیت استکباری دارند.
مصباح‌نژاد در ادامه عنوان کرد: در رابطه با حوادث اخیر و اجرای طرح هدفمند کردن مصرف سوخت بنزین باید بگوییم که این طرح  به تعبیر کارشناسان که سر رشته دارند یک جراحی اقتصادی است که باید این قیمت ها آزاد بشود به دلیل اینکه بنزین یارانه ای قاچاق می‌شود، مصرف بی رویه بنزین به دلیل ارزانی و رعایت نکردن الگوی مصرف، اجرا نشدن عدالت است به دلیل اینکه کسانی که بیشتر پول دارند و ماشین‌های گران قیمت و خارجی دارند بیشترین بهره مندی را از این بنزین یارانه ای داشته‌اند.
وی گفت: به نظر بنده این طرح باید از اول انقلاب اجرایی می‌شد چرا که افراد زیادی هستند که با وجود گذشت چهل سال از انقلاب هنوز صاحب خودرو نشده اند و می‌بایست  این افراد عدالت در موردشان اجرایی  می‌شد و پول به حسابشان واریز می‌شد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: لازم است بدانید اصل این طرح لازم بود اما در بحث روش، زمان و اجرا انتقاداتی وجود دارد که دولت محترم باید یک  مقدار بهتر عمل می‌کرد که در هر صورت این طرح اجرا شد و قرار است به 60 میلیون نفر از محل آزاد سازی قیمت بنزین یارانه‌ای پرداخت بشود که مردم هم به دلیل نگرانی افزایش قیمت بنزین و اجناس اعتراضاتی انجام دادند که دشمن از این اعتراضات و مطالبات به حق مردم سوء استفاده کرد و با اجیر کردن آدم های وطن فروش اغتشاش گر و آشوب گر باعث نا امنی‌ها و خرابی‌های بسیار زیادی در کشور شدند.
وی ادامه داد: امنیت ما را هدف قرار دادند، اموال دولتی و عمومی را تخریب کردند تا به نظام ضربه بزنند که باید در اینجا چند تا مساله را بدانید، اول اینکه ما به تبعیت از مقام معظم رهبری که از تصمیم سه قوا حمایت کرده اطاعت می‌کنیم.
دوم اینکه مسوولان باید دقت کنند که مطالبات مردم فراموش نشود و افزایش بنزین باعث افزایش قیمت سایر کالاها  نشود و ثبات قیمت در بازار را حفظ کنند که طبقه محروم و ضعیف جامعه فشار نیاید و نکته سوم اینکه این گرانی بنزین باعث شد تا عده ای فتنه گر، آشوب گر و ضد انقلاب برای براندازی نظام دست به خراب کار‌ی‌ها و نا امنی‌های زیادی بزنند که در بین اینها عده ای ناخواسته و به صورت احساسی مرتکب این کار شده اند ولی آنهایی که به سوی مردم تیراندازی کردند و باعث شهادت جمعی از هم وطنان شدند محارب هستند و حکم آنها معلوم است.
مصباح‌نژاد افزود: در اینجا باید دستگاههای امنیتی با کمک رسانه ملی لایه‌های مختلف خیانت را به اطلاع مردم برسانند و مطلب  آخر در این مساله از مقام معظم رهبری از ملت بزرگ و صبور ایران و از نیروهای حافظ امنیت، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، بسیج خدمت گذار و آحاد مردم که با صبر و حوصله آرامش و وحدت را حفظ کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
مصباح نژاد در پایان از شورای اسلامی شهر سی‌سخت به خاطر انتخاب مدیری توانمند، شجاع و بسیجی برای شهرداری سی‌سخت تشکر و قدردانی و عنوان کرد که قطعا انتخاب دکتر علی فرد به عنوان شهردار سی‌سخت باعث حل مشکلات شهرداری و شهر خواهد شد چرا که ایشان روحیه جهادی و بسیجی دارد و هر کجا که روحیه بسیجی بوده موفق بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید محمد حسینی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
خدمت به خلق عبادت است .امام علی (ع)

جناب آقای دکتر فرد
شهردار محترم مردم شهر سیسخت
اعضای فهیم شورای اسلامی شهر سیسخت
۱_ برادر ارزشمند جناب آقای ابراهیم حهانفکر
۲_ برادر ارزشمند جناب آقای استاد محمد حسین پرندوار
۳_ برادر ارزشمند جناب آقای داریوش محسنی ، مدیر توانای هلال احمر شهرستان دنا
۴_ برادر ارزشمند جناب آقای وفایی
۵_ سرکار خانم زیتت نظری

سلام علیکم
اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق ایران اسلامی هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.
خداونـد را شــاکریم، که با تدابــیر ، حمایت و دستورات خوب و شایسته جنابعالی و حمایت اعضای فهیم شورای اسلامی شهر سیسخت شاهد رشد و پیشرفت دراجرای بهتر طرح مبلمان شهری شهر سیسخت در ابن مدت بوده ایم.
خدمت به شهروندان را، در کنار شما عزیزان افتخار می دانیم ، درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است.در نهایت امتنان بر خود واحب می دانم از زحمات شبانه روزی حضرتعالی همکاران پرتلاش زحمت کش گمنام و صدیق شما در تمامی مجموعه شهرداری سیسخت سپاسگزاری نماییم ، از خداوند سبحان و متعال برای شما و خاتواده محترمتان سلامتی ، موفقیت و استمرار خدمتگذاری به مردم غیور مهربان فرهنگ دوست انقلابی و قدر شناس شهر زیبای سیسخت با بوی خوش و دل انگیز گیاهان دارویی را مسئلت داریم.
سعید محمد حسینی بیاره_ شهردار سابق از دوست داران رشد تعالی و توسعه همه جانبه شهر دل انگیز سیسخت زیبا( بهشت گم شده در جهان هستی ).
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار