رئیس اداره منابع طبیعی دامغان:
رئیس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه ۳۶ هکتار از اراضی این شهرستان آذرماه امسال جنگل‌کاری می‌شود، گفت: اعتبار طرح از محل صندوق توسعه ملی تأمین‌شده است.
کد خبر: ۷۹۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 21 November 2019

۳۶ هکتار از اراضی دامغان جنگل‌کاری می‌شودبه گزارش تابناک سمنان: علی‌اکبر عباسی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح جنگل‌کاری در ۳۶ هکتار از اراضی دامغان هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۴ آذرماه امسال خبر داد و ابراز داشت: اجرای این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خواهد بود.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای طرح حفظ و احیاء پوشش جنگلی است، افزود: اعتبار اختصاص‌یافته برای این طرح یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خواهد بود که از محل صندوق توسعه ملی تأمین‌شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه موقعیت اجرای این پروژه در ۱۶ هکتار از اراضی پارک پیر خوشدر و ۲۰ هکتار از اراضی ملی ورودی شهر کلاته رودبار است، ابراز داشت: با توجه به نقش و اهمیت مردم در احیای منابع طبیعی تلاش شد تا در این گام ارزشمند از مشارکت‌های مردمی استفاده شود.

عباسی‌راد بابیان اینکه برای حفظ و نگهداری عرصه منابع طبیعی به افزایش اعتبارات و مشارکت مردمی نیازمند هستیم، اضافه کرد: این قبیل اقدامات نقش بسزایی در کاهش روان آب‌های فصلی، فرسایش خاک و نیز ایجاد فضای سبز و مفرح برای گردشگران و مردم محلی خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار