فرمانده سپاه استان سمنان:
فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه ۷۰۰سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد، گفت: بسیج در ماه‌های گذشته ۳۴۳ شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 21 November 2019

۷۰۰سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان سمنان اهدا شد

به گزارش تابناک سمنان:  سرهنگ حمید دامغانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که شامگاه چهارشنبه در سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه ۷۰۰سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد، تأکید کرد: یکی از رویکردهای بسیج استان توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند است.

وی بابیان اینکه خدمات بسیج در طرح محله محور، محله اسلامی و اعزام به مناطق محروم در سطح استان طی سال به جامعه هدف نیازمندان ارائه می‌شود، افزود: برنامه‌های بسیج سازندگی در راستای حمایت از بنیان‌های انقلاب اسلامی با محوریت مردم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین درباره رویکرد اشتغال‌زایی بسیج در سطح استان طی سال جاری، بیان کرد: بسیج در ماه‌های گذشته ۳۴۳ شغل در این استان ایجاد کرد.

دامغانی بابیان اینکه برنامه‌های مختلفی در سطح استان سمنان طی هفته بسیج اجرا می‌شود، ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار با جانبازان، حلقه صالحین، گشت‌های بسیج، رژه موتوری، مسابقات مختلف و ... در زمره برنامه هفته بسیج هستند.

وی در دیگر بخش سخنان خود بسیج را اسوه پایداری دانست و تأکید کرد: با همدلی و تلاش همه‌جانبه می‌توان توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه بسیج متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست، ابراز کرد: بسیج نهادی است که با توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی برای توسعه، عزت و آبادانی ایران تلاش می کند.

دامغانی بابیان اینکه فتنه‌گران در روزهای گذشته قصد داشتند تا با برنامه ریزی که دارند کشور را دچار درگیری و آشوب کنند اما ملت ایران اسلامی همواره بصیر هستند، بیان کرد: فتنه و اغتشاشاتی که با برنامه‌ریزی هدفمند و طراحی‌های استکبار جهانی صورت گرفته بود با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم خنثی شد.

وی بابیان اینکه تحریم و فشارهای خارجی تاثیری در کاهش ایران دوستی ملت ما ندارد، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ما بیدار و هوشیار هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار