نمایشگاهی از آثار هنر‌های تجسمی با عنوان «قرآن و عاشورا» در گالری آیه دانشگاه سوره برپاست.
کد خبر: ۷۹۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 20 November 2019

قرآن و عاشورا در آینه هنر

به گزارش تابناک سمنان: محمد بخشی زاده کیوریتور نمایشگاه قرآن و عاشورا، در گفت و گو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این رویداد هنری گفت: سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، افتتاحیه کانون‌های فرهنگی و هنری خود را با برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، نقاشیخط، نقاشی، پوستر، عکاسی و لوگوتایپ برگزار کرد.

وی افزود: فراخوان این نمایشگاه که با محوریت سوره فجر و امام حسین (ع) برپا شده است را شهریور ماه منتشر کردیم و طی آن ۲۵۰ اثر به دست دبیرخانه رسید. پس از گزینش آثار و با توجه به محدودیت فضای گالری، در نهایت ۵۵ اثر از پنجاه هنرمند به نمایش درآمد.

عضو شورای عالی کانون خوشنویسی بسیج هنرمندان بیان کرد: پس از پایان نمایشگاه در نگارخانه آیه، آثار به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران منتقل و یک نمایشگاه هم آنجا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن و عاشورا در نظر داشت که هنرمندان قرآنی را شناسایی کند. ما در این نمایشگاه از سلبریتی‌های هر رشته استفاده نکردیم؛ بلکه آثار در بخش‌های دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید به نمایش گذاشته شده است و در این رویداد چهره‌های جدید بسیاری شناسایی شدند.

گفتنی است نمایشگاه قرآن و عاشورا تا روز پنجشنبه در نگارخانه آیه دانشگاه سوره میزبان علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار