حشمت‌الله عسگری:
به گزارش تابناک سمنان: حشمت‌الله عسگری: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه همراهی و همکاری بانک‌ها در رونق تولید نقش بسیار مؤثر دارد، گفت: روند پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌های استان بسیار کند است.
کد خبر: ۷۹۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 20 November 2019

ارزش دلاری کالاهای صادراتی استان سمنان ۵۶ درصد رشد داشت

معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح چهارشنبه در یک‌صد و نود و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه روند پرداخت تسهیلات در برخی از بانک‌های عامل بسیار کند است، ابراز داشت: با توجه به اینکه بانک‌ها نقش مؤثری در رونق تولید ایفا می‌کنند لذا این کندی پرداخت نیاز به بازنگری، اصلاح، رسیدگی و توجه جدی دارد.

عسگری  بابیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ سطح استان سمنان نیز تاکنون، تمامی منابع درآمدی خود را به خارج از استان انتقال دادند، افزود: این روندی که بارها به آن نیز اشاره شد به اقتصاد استان ضربه وارد می‌کند لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی بابیان اینکه باید از هرگونه خروج منابع از استان به‌صورت جدی جلوگیری شود، ابراز داشت: برای پویایی اقتصاد شهرهای استان باید منابع درآمدی در همان شهر به مصرف برسد لذا بر این اصل به رسیدگی جدی تأکید می‌شود.

معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه افزایش منابع درآمدی استان سمنان، افزایش و تقویت بودجه و درنهایت نیز تقویت و تکمیل پروژه‌ها را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن این اصل باید کوشید تا منابع درآمدی در داخل استان به کار گرفته شود.

وی همچنین در پایان بابیان اینکه در بحث خود اظهاری مالیات در استان سمنان باید توجه جدی صورت گیرد، افزود: باید این مسئله فرهنگ‌سازی و نوعی آموزش در آن به کار رود و قطعاً آگاهی مردم باعث خواهد شد تا مردم رغبت بیشتری به پرداخت مالیات داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار