فرماندار سرخه بابیان اینکه ۲۰ شعبه سیار و ثابت برای انتخابات در سطح شهرستان پیشنهاد خواهد شد، گفت: هم‌اکنون بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم است.
کد خبر: ۷۹۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 19 November 2019

پیش‌بینی ایجاد ۲۰ شعبه سیار و ثابت برای انتخابات مجلس در سرخه

به گزارش تابناک سمنان: علی مؤیدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه موارد لازم برای برگزاری انتخابات سالم از مدت‌ها قبل رصد و اکنون بسترهای لازم برای انجام این مهم در سرخه فراهم است، ابراز داشت: تاکنون پنج جلسه پیرامون انتخابات برگزار و طی آن موارد لازم موردبحث و بررسی قرار گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه در انتخابات دوره قبل ۲۱ شعبه اخذ رأی به‌صورت ثابت و سیار در سرخه تعبیه‌شده بود، افزود: برای برگزاری انتخابات پیشنهاد شد که یک شعبه سیار حذف و تعداد شعبات به ۲۰ مورد برسد که با این حساب در صورت تصمیم هیئت اجرایی در سرخه ۱۵ شعبه ثابت و پنج مورد مابقی به‌صورت سیار فعال خواهند بود.

فرماندار سرخه بابیان اینکه هرگونه تصمیمی درروند برگزاری انتخابات باید به تصویب هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات برسد، ابراز داشت: در این خصوص پتانسیل‌های شهر در خصوص پشتیبانی انتخابات حوزه نقلیه و لجستیک انجام و به استان اعلام‌شده است.

مؤیدی زاده بابیان اینکه به‌محض ابلاغ دستورالعمل‌های لازم پیرامون انتخابات بلافاصله اقدامات لازم در سرخه انجام می‌شود، در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی سرخه برای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک یا نیمه الکترونیک آمادگی کامل رادارند و در این خصوص آموزش‌های لازم به افراد ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم ولایتمدار سرخه همواره در پای انتخابات حضورداشته و حماسه‌آفرینی کردند، افزود: مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات دوره‌های قبل بالای ۷۰ درصد گزارش‌شده که پیش‌بینی می‌شود در سرخه نیز برآیند حضور و مشارکت گسترده مردم بالا باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار