تا پایان سال‌جاری؛
دامغان - فرماندار دامغان بابیان اینکه ۲۰ طرح صنعتی شهرستان تا پایان سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: این طرح‌ها بین ۶۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کد خبر: ۷۹۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 19 November 2019

۲۰ طرح صنعتی دامغان به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش تابناک سمنان: علی‌اصغر مجد شامگاه دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان از در دست اجرا بودن ۲۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۹۵ درصد خبر داد و ابراز داشت: این طرح‌ها تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی بابیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۷۵۰ کارگر در واحدهای تولیدی و صنعتی دامغان مشغول به کار هستند، افزود: در شهرستان ۱۳۷ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری درزمینه‌های کانی‌های غیرفلزی، صنایع فلزی، داروهای شیمیایی و صنایع غذایی وجود دارد.

فرماندار دامغان با اشاره به اینکه ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان راکد یا تعطیل هستند، اظهار داشت: مشکلات این واحدها در حال بررسی است که در آینده نزدیک فعالیت آن‌ها آغاز و راه‌اندازی خواهند شد.

مجد به وجود ۱۲۸ واحد معدنی دارای پروانه فعالیت در دامغان اشاره کرد و بیان داشت: ۷۶ درصد از معادن شهرستان فعال است که از آن‌ها ۲۴ نوع مواد معدنی استخراج می‌شود.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۹۰۰ کارگر در معادن دامغان مشغول به کار هستند، اضافه کرد: ۴۸ درصد اشتغال شهرستان به معادن اختصاص دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار