امام جمعه موقت سمنان گفت: ائمه جمعه استان سمنان همواره پاسخگوی مردم هستند و ما مشکلات جامعه را درک می‌کنیم؛ همه باید برای رفع دغدغه‌های عمومی تلاش کنند.
کد خبر: ۷۹۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 19 November 2019
ائمه جمعه پاسخگوی مردم هستند/ مشکلات جامعه را درک می‌کنیم

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسین مهدوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در واکنش به مشکلات و معضلات روزهای اخیر ناشی از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد: امامان جمعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و مشکلات مردم را به‌خوبی درک می‌کنند.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه استان سمنان همواره پاسخگوی مردم هستند و دفاتر ما محل رجوع مردم است.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مشکلات و معضلاتی که مردم با آن مواجه هستند، را درک می‌کنیم و باید تلاش کرد تا این دغدغه‌ها کاهش یابد.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: مشکلات مردم را باید به چند دسته تقسیم کرد؛ برخی از مشکلات عمومی و منطقه‌ای است و به شکل کلان در استان و شهرستان سمنان هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشکل جدی پیش پای مردم امروز امور معیشتی و اقتصادی است، تصریح کرد: تورم بالا در سال‌های اخیر مشکلات جدی در کشور ایجاد کرده، ارزش پول ملی پایین آمده و اجناس و کالاهای اساسی گران شده است و به همین خاطر، اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر زندگی سختی دارند.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه افزایش قیمت برخی اجناس را تا سه برابر هم شاهد بوده‌ایم، اضافه کرد: برخی از سودجویان به بهانه تورم، این افزایش قیمت‌ها را رخ داده‌اند و عملاً اقشار کم‌درآمد نمی‌توانند زندگی‌شان را به‌خوبی اداره کنند؛ مسؤولان باید فکری برای نظارت بر بازار کنند.

مهدوی‌نژاد گفت: مشکلات معیشتی بسیار برای مردم آزاردهنده شده است و آنها از شرایط گلایه دارند؛ وظیفه دولت‌مردان است که دغدغه‌های مردم را کاهش دهند و راه بیان این دغدغه‌ها نیز از مسیرهای قانونی، آرام و با حضور مسؤولان در میان مردم می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم توقع داشته باشیم دشمن تبلیغاتش را علیه نظام اسلامی انجام ندهد، اضافه کرد: از مدیران و مسؤولان ادارات، سازمان‌ها و نهادها توقع داریم که بر اساس قانون اساسی عمل کنند، به مردم خدمات بهتری برسانند و مردم آگاه ما نیز مشکلاتشان را از مجاری قانونی بیان کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار