مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری اتباع خارجی با هدف دستگیری از نیازمندان گروه هدف اتباع در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 19 November 2019

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری اتباع خارجی در سمنان

به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان امشب به همراه رئیس اداره مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان سمنان، رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان و نمایندگان آستان قدس رضوی در مهمان‌شهر سمنان حضور یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در مهمان شهر سمنان و در جمع اتباع افغانستانی ساکن در این مهمان‌شهر اظهار کرد: مرکز نیکوکاری اتباع خارجی با هدف دستگیری از نیازمندان گروه هدف اتباع در سمنان راه‌اندازی می‌شود.

مسعودیان‌راد تصریح کرد: حفظ وحدت کلمه، خودباوری و اعتماد به نفس بین مسلمانان مسائل مهمی محسوب می‌شود که امام راحل بر آن تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: تیپ فاطمیون مقابل داعش جنایتکار مقاومت کرد و پیروزی‌های افتخارآمیزی به ارمغان آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد باید دنبال مدل‌سازی درون‌زا و حرکت‌های خودجوش باشد، گفت:‌اتباع خارجی ساکن در سمنان بیش از ۳۳۰ رأس دام سبک و سنگین در عید قربان ذبح و به نیازمندان کمک کردند.

مسعودیان‌راد گفت: پول، فقر را از بین نمی‌برد؛ بلکه با نهادینه کردن فرهنگ زکات و مدل‌های قرآنی راهبرد محرومیت‌زدایی حاصل می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار