همزمان با هفته بسیج از پنجم تا یازدهم آبان‌ماه، ۴۰ برنامه در سطح شهرستان قشم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 18 November 2019

اجرای ۴۰ ویژه برنامه هفته بسیج در قشم

به گزارش تابناک کیش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم روز یکشنبه در نشست هماهنگی هفته بسیج گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی هرمزگان به میزبانی قشم و تجمع اقشار ۲۲ گانه بسیجیان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

محمد سالاری افزود: یادواره شهدای روحانی و ۲ شهید مدافع حرم استان هرمزگان همزمان با یادواره شهدای قشم در هفت آذر برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و بهره برداری از مقر ۲ گردان بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ادامه داد: در این هفته نشست‌هایی با موضوع‌های سواد رسانه‌ای، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و دیگر کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس و محله‌های در معرض آسیب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ایجاد میز خدمت در مسجدها، توزیع سبد عذایی بین خانوارهای نیازمند، اعزام بسیج پزشکی به روستاها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سالاری افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه، نشست هم‌اندیشی گشت‌های محله محور و حضور منسجم بسیجیان در نمازجمعه انیز از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرماندار قشم نیز در این نشست گفت:  عزت و اقتدار جمهوری ثمره خون شهیدان است که باید با برگزاری یادواره‌های مختلف سیره آنان برای آحاد مردم تبیین شود.

علیرضا نصری افزود: تمام اداره‌های شهرستان باید برای برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدا همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار