در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با نصب پلاک جعلی بر روی خودر‌ها متهمین شناسایی و بعد از دستگیری به ۲۳۲ فقره سرقت در استان‌ سمنان اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۹۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 17 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و شکایت شرکت توزیع برق استان موضوع در دست رسیدگی قرار گرفت، گفت: بررسی‌های اولیه پلیس و شواهد نشان داد که سرقت‌ها با نصب پلاک جعلی روی خودر‌های پژو پارس، ۴۰۵ و پراید توسط فرد جوانی صورت گرفته است.

او ضمن بیان اینکه با در دست داشتن سرنخ‌ها مالک یکی از خودرو‌ها در تهران دستگیر شد، افزود: متهم پس از دستگیری به آگاهی منتقل شد و در نهایت با مشاهده اسناد و مدارک به سرقت‌های صورت گرفته با همدستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این سه جوان نیز دستگیر و به مراجع قضایی انتقال یافتند، ابراز داشت: این افراد به ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل در استان‌های تهران، مازندران و سمنان اعتراف کردند.

حسنی اضافه کرد: از مردم و هم استانی‌ها انتظار می‌رود با مشاهده چنین سرقت‌هایی حتما مراتب را به پلیس ۱۱۰ انتقال دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار