هنوز مشخص نیست ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا راهی چه تیمی خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 17 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: به نظر می‌رسد جدایی ایوان راکیتیچ، هافبک ۳۱ ساله بارسلونا در فصل زمستان از این تیم قطعی باشد. وی که در ماه‌های اخیر و بعد از ورود فرانکی دی یونگ تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شده، در این مدت بار‌ها از شرایط خود انتقاد کرده و بعید است ایوان راکیتیچ در نیم فصل دوم با این شرایط در نوکمپ ماندنی باشد.

نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد بر خلاف شایعات، اتلتیکومادرید پیشنهاد برای خرید ایوان راکیتیچ نداده و انتقال این هافبک کروات به یک تیم لالیگایی دیگر منتفی بوده و مقصد وی خارج از اسپانیا خواهد بود.

همچنین اینتر نیز علاقه‌ای به خرید ایوان راکیتیچ ندارد و بازیکن مورد نظر نراتزوری آرتورو ویدال است. در این میان یوونتوس هنوز علاقه خود را به راکیتیچ حفظ کرده است. در تابستان کریستیانو رونالدو با این هافبک کروات برای انتقال به تورین تماس گرفت و عدم توافق مالی بین یووه و بارسا مانع نهایی شدن این انتقال شد.

مقصد بعدی ستاره ناراضی بارسلونا کجاست؟

همچنین منچستریونایتد نیز یکی دیگر از تیم‌های خواهان ایوان راکیتیچ است. شیاطین سرخ احتمالا قصد دارد نمانیا ماتیچ را در فصل زمستان به فروش برساند و ایوان راکیتیچ می‌تواند جانشین این هافبک صرب در اولدترافورد باشد.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار