رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان:
دامغان - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان، با اشاره به بارش برف شدید در شمال این شهرستان، گفت: از بامداد شنبه تاکنون ۱۵خودروی گرفتار در برف و بوران گلوگاه دامغان امدادرسانی شد.
کد خبر: ۷۹۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 16 November 2019

امدادرسانی به ۱۵ خودرو گرفتار در برف/جاده های دامغان باز است

به گزارش تابناک سمنان: حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه با توجه به بارش برف و مسدود شدن جاده در محور گلوگاه به دامغان از بامداد شنبه تیم امدادرسانی به مسافران در این محور مستقر شده است، تأکید کرد: ۱۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف و بوران در محور گلوگاه به دامغان با اعزام اکیپ برف‌روبی به منطقه رهاسازی شده و کار امدادرسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار شبانه روزی ماموران راهداری در مسیرهای برف گیر، اظهار داشت: ۲۲ نیرو اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان با ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر در دو محور مواصلاتی دامغان-دیباج- گلوگاه و چشمه‌علی- فولاد محله مستقر هستند.

استقرار اکیپ رزرو در چشمه علی

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان، گفت: دو اکیپ پشتیبانی این اداره در راهدارخانه چشمه‌علی نیز مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز به دیگر نیروهای مستقر در محورهای برف‌گیر کمک کنند.

ابوطالبی با اشاره به اینکه محور چشمه‌علی به فولاد محله باز بوده اما تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: محورهای گلوگاه - دامغان و ساری -کیاسر، در حوزه استحفاظی مازندران بسته‌شده‌اند و در محورهای مواصلاتی دامغان گزارشی مبنی بر مسدودی نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، یک هزار و ۱۰۹ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان دامغان وجود دارد که ۵۰ درصد راه‌های استان سمنان محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار