رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع آتش‌سوزی در فنی و حرفه‌ای این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه آتش مهار و حادثه تلفاتی نداشت.
کد خبر: ۷۹۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 16 November 2019

آتش‌سوزی در فنی و حرفه‌ای سمنان/ حادثه تلفات نداشت

به گزارش تابناک سمنان: سعید اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه در پی وقوع آتش‌سوزی در فنی و حرفه‌ای سمنان واقع در بلوار ۱۷ شهریور بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، ابراز داشت: این حادثه ساعت هشت صبح امروز شنبه به وقوع پیوست که یک دستگاه خودرو و سه آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی این حادثه حضور داشتند.

وی افزود: پس از اعلام از ستاد فرماندهی نیروهای آتش‌نشان بی‌درنگ به محل اعزام شدند و پس از رسیدن مشاهده کردند که یکی از اتاق‌های این مجموعه (اتاق پذیرش) به دلایل نامعلوم طعمه حریق شده و دود زیادی تمام فضای مجموعه را فراگرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه نیروها سریعاً با رعایت نکات ایمنی محل را ایمن کردند، ابراز داشت: آتش‌نشان‌ها با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود شده و آتش مهار شد.

اسماعیل پور اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشت ولی خسارت مالی زیادی برجای گذاشته که علت اصلی آتش‌سوزی نیاز به کارشناسی دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار