شهردار قم از حل مشکلات پروژه شهید کاظمی قم خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی و حقوقی اقدامات این پروژه شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۰ 15 November 2019

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار آیت‌الله امینی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه مسائل شهر قم خاص است، اظهار داشت: پروژه شهید کاظمی نمونه شرایط خاص قم است و ما تغییر طرح در این پروژه را انجام دادیم و طرحی که قبلاً قرار بود اجرا شود به‌طورکلی تغییر کرد؛ در حال حاضر پروژه به صورت پارکینگ استفاده می‌شود و تا حدودی با سرمایه‌گذار دچار مشکل هستیم و پس از حل مسائل حقوقی پروژه با بارگذاری مطلوب و مناسب این منطقه اجرایی خواهد شد.

شهردار قم بیان کرد: با حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات این پروژه حل‌شده و پس از طی مراحل قانونی و حقوقی کار شروع خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پروژه عمار یاسر گفت: توافق با صاحبان ملک کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که حقی از کسی ضایع نشود، با چارچوبی که مشخص کردیم برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه نزدیک به هزار و 700 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر در حال پیگیری است، افزود: در حوزه فضای سبز، حمل‌ونقل عمومی و عمرانی پروژه‌های گسترده‌ای را در دستور کار پیگیری و اجرا داریم.

شهردار قم با اشاره به نام‌گذاری روز ورود حضرت معصومه(س) به قم به عنوان روز قم، تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی را برای معرفی ظرفیت‌های قم در نظر گرفتیم و طی چند روز در حوزه‌های فرهنگی، زائر، اقتصادی و… برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

سقائیان نژاد گفت: ظرفیت‌های نهفته این شهر باید برای مردم قم و دیگران در سطح ملی و بین‌المللی مطرح و برجسته شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال 98 بالغ‌بر 20 هزار مترمربع طرح پارکینگ سازی در شهر داریم، گفت: این برنامه باید چندسال ادامه پیدا کند تا مشکل پارکینگ به مرور در قم حل شود.

شهردار قم با بیان اینکه سالیانه 300 هکتار به فضای سبز قم اضافه می‌شود، افزود: بوستان هزار هکتاری قم نیز از میدان مفید به سمت کوه خضر و دوبرادران در حال احداث است که ظرفیت‌های متفاوت گردشگری و تفریحی در آن پیش‌بینی‌شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار