وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛
اسلامی گفت: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران تا پایان آذر ماه آغاز و تهرانسر هم در سامانه بارگذاری می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 14 November 2019

ثبت‌نام مسکن در تهرانسر به زودی بارگذاری می‌شود / هایی شدن کارت مصالح ساختمانی

به گزارش تابناک سمنان:  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهر تهران در سامانه ثبت‌نام طرح اقدم ملی مسکن قرار دارد، گفت: تا پایان آذر ماه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران آغاز می‌شود و تهرانسر هم در سامانه بارگذاری می‌شود.

او افزود: تاکنون از آغاز ثبت‌نام در سه استان ۱۵ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و ۲۳۰ هزار نفر هم از سایت بازدید کرده‌اند.

اسلامی درباره برخی از شایعات مبنی بر اینکه سایت طرح اقدام ملی مسکن مشکلاتی مانند فروش فوری خودرو را برای متقاضیان ایجاد کرده است، گفت: من تمامی این شایعات را رد می‌کنم و هیچ مشکلی برای متقاضیان ثبت‌نام کننده در این سایت ایجاد نشده است؛ در استان قم طی دو ساعت اول سایت تکمیل شد و برای این استان هم به محض آماده شدن زمین مجددا سایت را برای متقاضیان این شهر باز می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمامی متقاضیانی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در این طرح هستند، سایت پذیرش می‌کند.

او اظهار کرد: در مرحله اول ۴ هزار و ۴۰۰ زمین آماده شده و به محض تکمیل اراضی در شهر‌های دیگر هم مجددا سایت باز می‌شود.

اسلامی درباره پادگان ۰۶ هم گفت: این پادگان جزو طرح صد هزار واحدی نیرو‌های مسلح است و وزارت راه و شهرسازی مجری ساخت این واحد‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: طرح تامکاد (مسکن کارکنان دولت) به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده و رئیس جمهور دستور داده مدل اجرایی تعیین شود و از مسیر پس انداز اجرایی و احداث می‌شود.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کارت مسائل ساختمانی هم گفت: این کارت بین بانک مسکن و شرکت مجری نهایی شده و به زودی به مرحله اجرایی می‌رسد.

اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما دستورات قبلی وزیر راه و شهرسازی سابق درباره نظام مهندسی را لغو کرده‌اید گفت: من هیچ دستوری را لغو نکرده‌ام بلکه بسیاری از دستورات همچنان اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار