مجید عرفانی:
به گزارش تابناک سمنان:مجید عرفانی رئیس اداره حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان بابیان اینکه سهم استان از حمل‌ونقل کشور ۲.۲ درصد است، گفت: کنترل بر فعالیت ناوگان جاده‌ای حمل‌ونقل کالا در محورهای استان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 14 November 2019

رئیس اداره حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان ضمن بیان اینکه سهم این استان از حمل‌ونقل کالای کشور ۲.۲ درصد است، ابراز داشت: بر اساس رتبه‌بندی استان سمنان در جایگاه چهاردهم کشور قرار دارد.

وی یکی از معضلات در این بخش جابجایی کالا را بدون استفاده از بارنامه برشمرد و ابراز داشت: در صورت نبود بارنامه برای این دسته از رانندگان برخورد قانونی صورت می‌گیرد لذا انتظار می‌رود این‌گونه موارد را ناوگان حمل‌ونقل کالا حتماً مدنظر قرار دهند.

رئیس اداره حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان سمنان ضمن بیان اینکه کنترل بر فعالیت ناوگان جاده‌ای حمل‌ونقل کالا در محورهای مواصلاتی استان سمنان تشدید می‌شود، افزود: این افزایش نظارت تردد ناوگان حمل‌ونقل بر اساس دستورالعمل ابلاغی با همکاری پلیس‌راه و صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان صورت خواهد گرفت.

Related image

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از این تشدید نظارت‌ها شفاف‌سازی و جلوگیری از جابجایی خارج از شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا است که بر اساس ضوابط و مقررات هرگونه عملیات حمل‌ونقل می‌بایست تحت صدور بارنامه انجام شود.

عرفانی در پایان افزود: به‌منظور تسهیل در ارائه خدمات و ساماندهی حمل‌ونقل محموله‌های معدنی در مراکز عمده تولید بار و معادن دور افتاده استان سمنان نیز اقداماتی از سوی این اداره کل برای اخذ بارنامه انجام‌گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار