کد خبر: ۷۹۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 13 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، در مراسم سومین دوره همایش بین المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: بار دیگر به بهانه فوتبال دور هم جمع شدیم. فوتبال پر مخاطب‌ترین ورزش کشور و جهان است. این جا هم محفلی است تا به یک ثبات اجتماعی  دست پیدا کنیم. فوتبال دیگر یک ورزش نیست و پدیده‌ای اجتماعی محسوب می‌شود. دنیا فوتبال را پدیده‌ای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی می‌دانند، که عامل اتحاد ملت ها است.

شکوری: ۲۴ ساعت به بازی با عراق باقی مانده و صحبت کردن درباره قرارداد ویلموتس حرفه‌ای نیست

او ادامه داد: فوتبال تاثیر به سزایی در امنیت ملی و کشور‌ها  دارد. بر این اساس فدراسیون تصمیم گرفت کلینیک فوتبال را در فضایی دانشگاهی برگزار کند تا در مسیر توسعه فوتبال از حمایت قشر علمی و دانشگاهی بهره‌مند شویم. در این مسیر همراهی اساتید و دانشکاهی‌ها کمک به سزایی در رشد فوتبال خواهد داشت.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت: میزبانی در ۵ تورنمنت مختلف طی ماه‌های گذشته در فدراسیون فوتبال بی سابقه بوده است. همه تیم‌های ما هم صعود کردند و به دنبال میزبانی در رده‌های بالاتری هستیم. در این راه به کمک دانشگاهیان نیاز داریم. امیدوارم  از این دوره استفاده‌های لازم را ببریم.

او درباره بازی فردا تیم ملی با عراق گفت: بازی با عراق همواره سخت بوده، اما ما هم تیم اول آسیا هستیم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

صحبت درباره قرارداد ویلموتس در زمان کنونی حرفه ای نیست

او درخصوص صحبت‌هایی که درباره قرارداد ویلموتس می‌شود، گفت: صحبت کردن درباره قرارداد ویلموتس در زمان فعلی حرفه‌ای نیست. بعد‌ها می‌توان این موضوع را مطرح کرد و در ۲۴ ساعت باقی مانده باید تیم را حمایت کنیم تا با برد در این بازی همه خوشحال شویم. البته نیازی نمی‌بینم که درباره این موضوع صحبتی کنم. زمان برای شفاف سازی وجود دارد و بعدها جواب این سوال را می‌دهم.

شکوری درمورد اختلاف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تهران درباره انتخابات هیئت فوتبال تهران گفت: ارتباط خوبی با  رضا گل محمدی داریم و به زودی تاریخ برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشخص می‌کنیم. تاریخ دقیق انتخابات البته مشخص نیست.

شکوری: ۲۴ ساعت به بازی با عراق باقی مانده و صحبت کردن درباره قرارداد ویلموتس حرفه‌ای نیست

چند تیم را برای برگزاری دیدار تدارکاتی در تاریخ ۲۸ آبان در نظر داریم

او درمورد برنامه تیم ملی بعد از بازی با عراق گفت: همه تیم‌های دنیا بعد از بازی ایران و عراق در فیفادی بازی می‌کنند، اما ایران دیداری در این تاریخ ندارد. بازی با برزیل را هماهنگ کرده بودیم، اما درخواست یک و نیم میلیون دلاری برزیل باعث شد که در این شرایط اقتصادی قید این دیدار را بزنیم. بازی با تیم‌های بزرگ کار سختی است، اما چند تیم را برای تاریخ ۲۸ آبان در نظر داریم و منتظر هستیم تا این موضوع نهایی شود.  

شکوری درمورد توجیح شدن بازیکنان تیم ملی برای اعتراص نکردن به داوران گفت: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و در هیچ زمانی  این تعداد از لژیونر‌ها در تیم ملی وجود نداشته است. بله بازیکنان را توجیح کردیم تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار