علیرضا آشناگر:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت :سرمایه‌گذاران بومی با دولت برای ایجاد اشتغال و اجرای طرح های اقتصادی در استان سمنان به یاری دولت بشتابند.
کد خبر: ۷۹۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 12 November 2019

استاندار سمنان گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای استان سمنان برای ایجاد اشتغال پایدار بی‌نظیر است و با اتخاذ راهبرد‌های عملی باید از منابع موجود برای ایجاد اشتغال پایدار نهایت بهره را برد و سرمایه‌گذاران بومی ظرفیتی ممتاز برای شکوفایی ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی هستند و باید برای توسعه و آبادانی استان سمنان به سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف اقدام کنند.

علیرضا آشناگر همچنین تصریح کرد: سرمایه‌گذاران سمنانی، بر اساس پژوهش‌های انجام شده در دیگر استان‌ها و در کشور‌های مختلف جهان، سرمایه‌گذاری‌‎های گسترده‌ای در طرح‌های اقتصادی انجام دادند و این فعالان اقتصادی با اشتغال‌آفرینی تعلق خاطر خود را به دیارشان نشان دهند.

نتیجه تصویری برای سرمایه گذاری

آشناگر ادامه داد: تولید ناخالص ملی در استان سمنان ۱۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که با راه‌اندازی واحد‌های تولیدی جدید و فراوری واحد‌های معدنی می‌توان این رقم را افزایش داد.

استاندار سمنان اظهار داشت: بازگشت دست کم ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان به چرخه فعالیت با تلاش دولت رویکرد مثبت و مطلوب برای تثبیت اشتغال پایدار با وجود فشار‌های خارجی در استان است.

وی گفت: تعریف بسته‌های حمایتی، تامین نقدینگی و رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی واحد‌های تولیدی و صنعتیِ مشکل‌دار نشان‌دهنده آن است که دولت پشتیبان واقعی صنعتگران در سال‌های گذشته در استان بوده است.

استاندار سمنان در پایان نیز ابراز داشت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای دولت با فعالان اقتصادی همکاری‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است و با همدلی دولت و بخش خصوصی می‌توان از گردنه‌های سخت اقتصادی به سلامت عبور کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار