رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت:
معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در بازدید از پژوهشگاه فضایی ایران گفت: روحیه جهادی موجود در پژوهشگاه فضایی ایران، می‌تواند گره‌گشای معضلات و چالش‌های امروز حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.
کد خبر: ۷۹۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 12 November 2019

روحیه جهادی در پژوهشگاه فضایی، گره‌گشای چالش‌ها است

به گزارش تابناک سمنان: حمید فتاحی رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت پس از بازدید از پژوهشگاه در جلسه‌ای با حسین صمیمی رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به نیاز‌های شرکت زیرساخت در پیشبرد پروژه‌های حوزه‌های مرتبط، خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از سوابق و تجربه ارزشمند متخصصان پژوهشگاه فضایی ایران، می‌توان با سرعت و کیفیت بهتری ماموریت این شرکت را پیش برد و کنترل کرد.

صمیمی نیز با تأکید بر رسالت اصلی مجموعه پژوهشگاه به عنوان سازمانی دانش‌محور گفت: دستاورد‌های پژوهشگاه فضایی کشور عملیاتی و کاربردی است.

او افزود: توان و قابلیت مهندسی موجود در بین پژوهشگران جوان پژوهشگاه، جسارت و اعتماد به نفس این مجموعه را برای ورود به حوزه‌های دیگر و توسعه بخش خدمات فضاپایه و گسترش سرریز فناوری حوزه فضایی افزایش داده است.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به خدمات این پژوهشگاه در بحران سیل فروردین امسال، اظهار کرد: پژوهشگاه فضایی با بهره‌مندی از توان علمی، تجربه عملیاتی خود و با کاربرد سنجش از دور در حوزه فناوری فضایی توانست با ستاد مدیریت بحران همکاری داشته باشد که موجب صرفه‌جویی اقتصادی برای کشور شده است.

 

صمیمی ادامه داد: تلاش ما این است که پتانسیل فنی موجود در مجموعه، در فرآیند تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کلان بازویی مطمئن و کارآمد برای مدیران و مسئولان ارشد کشور باشد.

تشکیل یک تیم مشترک برای آغاز همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف کاری دو مجموعه از دستاورد‌های این بازدید بود.

بر اساس این گزارش، رییس هیات مدیره شرکت زیر ساخت از مرکز تجمیع، یکپارچه‌سازی، آزمون فضایی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های ساخت پژوهشگاه فضایی بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار