"فون‌بوک" (PhoneBook) نام یک دستگاه با شکل و شمایل لپ‌تاپ است که در واقع پوسته‌ای از یک لپ‌تاپ است و برای اتصال گوشی‌های هوشمند به آن و استفاده از نمایشگر بزرگتر، اسپیکر‌های استریو، صفحه کلید و دیگر مزایای یک لپ‌تاپ طراحی شده است.
کد خبر: ۷۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 11 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: تلفن‌های هوشمند امروزی دیگر کاملاً یک رایانه کوچک قدرتمند هستند و به ما امکان می‌دهند در هر حالت دلخواه و در حال حرکت به انجام بازی بپردازیم و با هم در ارتباط باشیم. اما این قابلیت حمل می‌تواند یک مشکل هم باشد یا صفحه نمایش کوچک موبایل برای اصلاح متن‌ها یا بازی کردن و تماشای فیلم ایده آل نباشد.

ابداع یک لپ‌تاپ تهی مغز ارزان قیمت!

اکنون شرکتی به نام "Anyware Technology" از یک دستگاه ارزان قیمت موسوم به "PhoneBook" رونمایی کرده است که هر تلفن هوشمندی را به لپتاپ تبدیل می‌کند و مشکلاتی که در بالا گفته شد را حل می‌کند.

از یک نگاه "PhoneBook" مثل هر لپ‌تاپ دیگری به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD، بلندگو‌های استریو، صفحه کلید کامل همراه با صفحه لمسی و یک باتری است که تا هشت ساعت دوام می‌آورد. همه این‌ها در یک دستگاه باریک با رنگ‌های نقره‌ای یا مشکی شیک و زیبا جمع شده است.

اما یک لپ‌تاپ به چیز‌هایی که داخلش است شناخته و ارزشگذاری می‌شود که در این مورد داخل این دستگاه هیچ چیزی نیست! بنابراین "PhoneBook" از تلفن همراه کاربر به عنوان مغز (CPU) استفاده می‌کند.

کاربر به سادگی گوشی خود را از طریق درگاه USB به این دستگاه وصل می‌کند و بدین ترتیب به یک نمایشگر بزرگتر، بلندگو‌های بهتر و یک صفحه کلید با اندازه کامل دسترسی پیدا می‌کند.

این دستگاه با هر موبایل آیفون یا اندرویدی کار می‌کند.

ضمن اینکه نمایشگر "PhoneBook" یک صفحه نمایش لمسی است و می‌توان بازی‌های لمسی را به راحتی در اندازه‌ای بزرگتر انجام داد. همچنین برای کاربران سنتی، صفحه کلید و صفحه لمسی کوچک در نظر گرفته شده است، به علاوه می‌توانید یک موشواره را به یکی از درگاه‌های USB وصل کرد.

این دستگاه نوشتن و اصلاح متن‌ها یا گفتگو و چت کردن با دوستان در رسانه‌های اجتماعی را بسیار ساده‌تر می‌کند. در عین حال، صفحه نمایش بزرگتر و بلندگو‌های استریو باعث می‌شوند تجربه تماشای بهتری از فیلم‌ها داشته باشید.

بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است، اما کنترل‌های صفحه لمسی هنوز ایده آل نیستند. "PhoneBook" می‌تواند با دسترسی‌هایی که ایجاد می‌کند این مشکل را حل کند.

علاوه بر اینها، این دستگاه موبایل را نیز شارژ می‌کند.

اما شاید بهترین قسمت آن قیمت به مراتب ارزان‌تر آن از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار باشد که با توجه به عدم وجود CPU و دیگر قطعات داخلی یک لپ‌تاپ معمولی، عادی است.

این دستگاه اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ آماده عرضه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار