با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):
با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) چهار پروژه محرومیت‌زدایی در روستای بلوطستان شوهان از توابع شهرستان ملکشاهی اجرا شد.
کد خبر: ۷۹۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 10 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی  ‌در بازدید میدانی از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در روستای بلوطستان شوهان‌اظهار داشت: حضور مسئولان در این منطقه و خدمات‌رسانی به مناطق محروم، نقطه عطفی در تاریخ این منطقه خواهد بود.

 وی با بیان اینکه مردم این منطقه حماسه‌های ماندگاری را در دوران دفاع مقدس خلق کردند، افزود: ایل سوهان در دفاع مقدس نقش پیشتازی داشته است.

کلنگ زنی مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان

 مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان سوهان با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام کلنگ‌زنی شد.  این مسجد با زیربنای 150 مترمربع در زمینی به مساحت 280 مترمربع احداث می‌شود.

 مسجد قمر بنی‌هاشم روستای بلوطستان به همت فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) بااعتبار 500 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه و همچنین با مشارکت و کمک خیرین و مردم منطقه ساخته خواهد شد.

اهدای لوازم‌التحریر به دانش آموزان

 یکی دیگر از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در روستای بلوطستان اهداء نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر به دانش آموزان منطقه بود. کلیه دانش آموزان دبستان فاطمه زهرا (س) روستای بلوچستان از فرمانده سپاه استان ایلام نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر هدیه دریافت کردند.

توزیع سبد غذایی در بین مردم بلوطستان

 با حضور سردار شاکرمی سبد غذایی در بین مردم روستای بلوطستان سوهان از توابع شهرستان ملکشاهی توزیع شد. این بسته‌ها به تعداد 54 بسته اهدایی سپاه استان ایلام به مردم منطقه شامل مواد غذایی و همچنین پتو می‌باشند.

ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان

 یکی دیگر از طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستای بلوطستان، ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان بود. با ارائه این طرح مردم منطقه بلوطستان از خدمات درمانی و ویزیت رایگان توسط سپاه استان بهره‌مند شدند. در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان، دارو و تجهیزات پزشکی به‌صورت رایگان به مردم منطقه ارائه شد./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار