شرکت انویدیا اعلام کرد که نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption 2 در کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti از گرافیک 4K پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 07 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: بازی Red Dead Redemption 2 آخرین عنوان ساخته شده از سوی بزرگ‌ترین بازی ساز جهان یعنی راک استار است که در سال گذشته برای دو کنسول PS4 و Xbox One وارد بازار شد. این شرکت تا ماه گذشته درباره عرضه این بازی برای پلتفرم کامپیوتر حرفی نزده بود و همین مسئله باعث شکل گرفتن شایعاتی عجیب درباره بازی مذکور در فضای مجازی شده بود. اما ماه گذشته شرکت راک استار به گیمر‌های خود خبر از عرضه این عنوان محبوب برای پلتفرم کامپیوتر داد و روز گذشته شرکت راک استار به طور رسمی این بازی را برای پلتفرم کامپیوتر وارد بازار کرد.

این عنوان برای اجرای روی کامپیوتر نیازمند سیستم بسیار قدرتمندی نیست و صرفا فضای مورد نیز برای نصب بازی بسیار زیاد است و ما بقی سخت افزار مورد نیاز بازی در سطح متوسط است. اما در صورتی که گیمر‌ها قصد اجرای این بازی با کیفیت 4K را داشته باشند باید از کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti استفاده کنند که یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک‌های موجود در بازار است.

پشتیبانی از گرافیک 4K در نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

با عرضه بازی Red Dead Redemption ۲ شرکت Nvidia نیز دست به عرضه بروزرسانی جدید برای کارت گرافیک‌های خود زد که متناسب با بازی RDR 2 بهینه سازی شده است و امکان اجرای بازی با کیفیت 4k و فرکانس ۶۰ فریم در ثانیه را به گیمر می‌دهد. فرکانس ۶۰ فریم در ثانیه صرفا در کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti در دسترس گیمر‌ها خواهد بود و به نوعی حداکثر توان این پرچمدار دنیای کرات گرافیک‌هاست.

همچنین انویدیا اعلام کرده است برای اجرای بازی با کیفیت 4K، گیمر‌ها باید رزولوشن مانیتور خود را ۳۲۶۴ در ۱۸۳۶ یا ۲۸۸۰ در ۱۶۲۰ تنظیم کنند تا بتوانند از کیفیت مذکور استفاده کنند. گیمر‌ها باید توجه داشته باشند که تنظیم بازی روی گرافیک High به معنای استفاده از حداکثر گرافیک این بازی نبوده و گرافیک Ultra آخرین گرافیک این بازی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار