به نظر می رسد پس از اتفاقات رخ داده در بازی اورتون و تاتنهام، سون هیونگ مین شرایط روحی خوبی نداشته باشد.
کد خبر: ۷۹۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 05 November 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، در جریان بازی روز یکشنبه اورتون مقابل تاتنهام یک اتفاق بسیار تلخ رخ داد؛ در دقیقه 79 بازی و در حالی که بازی با نتیجه 1-0 به سود تاتنهام دنبال می شد، سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، در میانه زمین و به شکل غیر عمدی خطای شدیدی را روی پای آندره گومز پرتغالی انجام داد؛ خطایی که صحنه های دلخراشی را ایجاد کرد و باعث گریه ستاره کره ای نیز شد. سون پس از این خطا از زمین مسابقه اخراج شد و آندره گومز نیز با درد بسیار زمین را ترک کرد.

 

تیم تاتنهام در حال حاضر از یک روانشناس تخصصی در تیم خود بهره نمی برد ولی به نظر می رسد که آن ها پس از اتفاقات رخ داده برای سون قصد دارند یک متخصص روانشناسی را به استخدام تیم خود در آورند. تاتنهام قصد دارد با این کار شرایط روحی بد ستاره کره ای خود را بهبود ببخشد.

 

 

مائوریسیو پوچتینو و سایر بازیکنان تاتنهام نگران وضعیت سون هستند. پوچتینو بعد از بازی با اورتون از وضعیت روحی وخیم سون صحبت کرده بود. همچنین دله آلی نیز عنوان کرده بود که این ستاره کره ای از شدت ناراحتی نمی توانسته سر خود را بالا نگه دارد.

 

با توجه به این شرایط به نظر می رسد که استخدام یک روانشناس امری ضروری برای تاتنهام و به خصوص سون هیونگ باشد تا از بدتر شدن وضعیت روحی این ستاره کره ای جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار