دو روز است به تمرینات گروهی اضافه شدم
هافبک تیم سپاهان اصفهان می گوید دو شکست متوالی تراکتور کار تیمش را در بازی روز سه شنبه سخت می کند.
کد خبر: ۷۹۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 04 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره وضعیت جسمانی اش بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمده بود، عنوان کرد: من یکی، دو روز است که با بهبودی کامل در تمرینات تیم شرکت می کنم اما چون از نظر بدنی عقب هستم زیر نظر بدنساز سپاهان کار می کنم. به دلیل اینکه از نظر بدنی آماده نیستم در بازی با تراکتور هم غایب خواهم بود اما تلاش می کنم به بازی های بعدی برسم.


او که سابقه حضور در تراکتور را نیز دارد، بیان کرد: تراکتور تیم سابق من است که یکی از بهترین تیم های ایران محسوب می شود. قطعا خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما شرایط بدنی ام این اجازه را نمی دهد. انشاالله بچه ها مثل همیشه خوب کار می کنند و می توانیم نتیجه خوبی مقابل تراکتور کسب کنیم.


هافبک سپاهان درباره اینکه تراکتور دو بازی گذشته اش را واگذار کرده است، گفت: این مساله کار ما را سخت تر می کند. قطعا آنها با توجه به شکست های اخیر با انگیزه بیشتری به زمین می آیند و باید بسیار هوشیار باشیم. تیم ما مدعی قهرمانی است و باید بتوانیم از این بازی های حساس امتیازات را جمع کنیم. فکر می کنم بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و امیدوارم که نتایج لازم را در این فصل بگیریم.


نقی زاده در پایان افزود: از همه هواداران سپاهان می خواهم در این بازی تیم شان را تنها نگذارند. ما برای کسب امتیاز نیاز به حمایت هواداران داریم و انشاالله با حضور حداکثری سپاهانی ها یک برد خوب را جشن بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار