فرزنددار شدن نعمتی است که خدا در اختیار انسان‌ها می‌گذارد، اما بعضی‌ها خود را از موهبت الهی محروم می‌کنند.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 04 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: بچه‌دار نشدن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می‌شوند و معمولاً به مشکلات جسمی اکتسابی یا ژنتیکی هر دو یا یکی از زوجین مربوط می‌شود. اگر چه بسیاری از افراد داوطلبانه خواهان بچه‌دار شدن هستند، اما برخی افراد نیز به دلایلی که از دید خود منطقی می‌دانند، بچه‌دار نشدن را ترجیح داده و علیرغم ازدواج سعی می‌کنند هیچگاه بچه‌دار نشوند. این اتفاق جالب در میان سلبریتی‌ها بسیار بیشتر از دیگران شایع است و بسیاری از آن‌ها بین بچه‌دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب کرده‌اند. اما در میان سیاستمداران نیز عده‌ای هستند که چنین تصمیمی می‌گیرند و بچه‌دار شدن را مانع از پیشرفت خود در سیاست می‌دانند. ترزا می‌ نخست وزیر سابق انگلیس پس از ازدواج ۳۶ ساله همچنان بدون فرزند است او که با عشق با همسرش ازدواج کرد، اما ما حصلی از این پیوند بوجود نیامد. او هیچگاه در این مورد مصاحبه‌ای انجام نداد و تمایلی به صحبت در مورد زندگی شخصیش ندارد.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

امانوئل مکرون

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در ۱۸ سالگی با معلم ادبیات خود که ۴۳ ساله بود ازدواج کرد. بریژیت همسر فعلی مکرون از ازدواج قبلی خود دارای سه فرزند است، اما بعد از ازدواج با امانوئل فرزند‌دار نشد. مکرون و بریژیت تصمیم گرفته‌اند که فرزندی به دنیا نیاورند. مکرون در یک گفت‌و‌گوی انتخاباتی گفته بود که او و همسرش با هم به این نتیجه رسیده‌اند که فرزندی نداشته باشند.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

آنگلا مرکل

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان با وجود تجربه دو بار ازدواج، اما هرگز تصمیم به بچه‌دار شدن نگرفت او همیشه کار و تحصیل را در اولویت قرار می‌داد.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

لیو وردکار

نخست وزیر ایرلند نیز به دلیل همجنس گرایی علاقه‌ای به بچه‌دار شدن ندارد. او نخستین نخست وزیر آشکارا همجنس‌گرای ایرلند است.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

نیکولا استورجن

نیکولا استورجن وزیر اول اسکاتلند که همسرش پیتر مورل نیز مدیر اجرایی حزب ملی اسکاتلند است. آن‌ها بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک همچنان بدون فرزند هستند و اکنون او زنی ۵۰ ساله است. عده‌ای این زوج را جاه طلب می‌دانند و علت بچه‌دار نشدنشان را جاه طلبی تصور می‌کنند.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

مارک روته

مارک روته نخست وزیر هلند با وجود ۵۲ سال سن قصد ازدواج ندارد. او به کار بیشتر از هر چیز دیگه‌ای اهمیت می‌دهد و تمایلی به تشکیل خانواده و در نتیجه بچه‌دار شدن ندارد.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

کاندولیزا رایس

کاندولیزا رایس وزیر سابق امور خارجه آمریکا ۶۴ سال سن دارد، اما همچنان مجرد است. او در مصاحبه‌ای گفت که بچه نمی‌خواهد، اما ممکن است روزی ازدواج کند. در این میان تصمیم به بچه‌دار نشدن در میان هنرپیشه‌ها بیشتر دیده می‌شود که تعدادی از معروف‌ترین آن‌ها را در زیر مشاهده خواهید کرد.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

اپرا وینفری

اپرا وینفری مجری سرشناس تلویزیونی با بیش از یک میلیارد دلار سرمایه، وارثی ندارد. البته او در حالیکه تنها ۱۴ سال داشت باردار شد، اما بچه اش در همان ساعات اول تولد درگذشت. اپرا در سال ۲۰۰۷ آکادمی را رهبری و در آن نقش مادر را ایفا کرد و صد‌ها دختری را که به راهنمایی وی نیاز داشتند را کمک کرد. او در این باره گفت:"من هرگز فرزند نداشتن حتی فکر نمی‌کردم فرزندی داشته باشم، اما اکنون ۱۵۲ دختر دارم و در آینده این تعداد را بیشتر خواهم کرد. "

 

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

جورج کلونی

جورج کلونی بازیگر مطرح هالیوود که کارگردان و تهیه کننده هم هست بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که هیچگاه تصمیم به ازدواج و پدر شدن ندارد.اما در نهایت  در دوره میانسالی ازدواج کرد و مسیر زندگی خود را تغییر داد اما همچنان صاحب فرزند نشده است.وی همیشه تاکید دارد که آمادگی پدر شدن را ندارد .از نظر او بزرگ کردن فرزند تعهد بزرگی است و باید اولویت اصلی هر مردی باشد اما برای او کارش در اولویت قرار دارد.

 سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون هنرپیشه هالیوودی بعد از دوبار ازدواج همچنان بدون فرزند است. او بعد از ازدواج با برد پیت در سال ۲۰۰۰ پس از ۵ سال زندگی مشترک طلاق گرفت. بعد‌ها هم در سال ۲۰۱۵ با جاستین ثرو زندگی مشترکش را آغاز کرد. از آن موقع شایعه بارداریش در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. بعد از انتشار شایعات این هنرپیشه در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: "هیچ کس حق ندارد انتخاب‌های دیگران را قضاوت کند. هیچ کسی نمی‌داند که ورای چهاردیواری خانه شما چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، در مورد افرادی که بچه‌دارند و یا ندارند. این حوزه به طور ویژه بسیار حساس است و نباید به آنجا سرک کشید. "

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

رنی زلوگر

رنی زلوگر هنرپیشه و تهیه کننده هالیوودی نیز تمایلی به بچه‌دار شدن ندارد. او در مصاحبه‌ای گفت که مادر بودن جاه طلبی و خودخواهی است.

سیاستمدارانی که تمایل به بچه دار شدن ندارند+تصویر

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو جذاب‌ترین بازیکن هالیوود همچنان در سن ۴۴ سالگی بدون فرزند است. شاید او قصد دارد تا راه جورج کلونی را پیش بگیرد. او که دریافت جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، روابط عاشقانه متعددی داشته، اما هیچ کدام به ازدواج ختم نشده است. ضمن اینکه تمایل دارد تا زندگی شخصیش دور از دید رسانه‌ها باشد، ولی بار‌ها در مصاحبه هایش این موضوع را تکرار کرده که تصمیم به بچه دار شدن ندارد.

وی در جواب روزنامه نگاری در سال ۲۰۱۶ چنین گفت:" منظورت این است که آیا من می‌خواهم بچه‌ای را به دنیایی با این وضع بیاورم؟ اگر این اتفاق رخ دهد دیگر رخ داده است. من دوست ندارم وارد جزییات این موضوع شوم، زیرا بعداً به چیزی تبدیل می‌شود که نقل قول‌های نادرستی از آن صورت خواهد گرفت."

مریسا تومی، راشل ری، گلوریا استاینم، الن دجنرس، بتی وایت، کامرون دیاز، دالی پارتون، اشلی جود، کیم کترال، جی لنو، چلسی هندلر، استیوی نیکس و جان هام از سلبریتی‌هایی هستند که بین بچه‌دار شدن و نشدن، گزینه دوم را انتخاب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار