رئیس ستاد انتخابات دامغان:
رئیس ستاد انتخابات دامغان بابیان اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفت کمیته در این شهرستان فعال خواهند بود، گفت: ۹۳ شعبه اخذ رای برای این امر تعیین‌شده است.
کد خبر: ۷۹۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 04 November 2019
۹۳ شعبه اخذ رای در انتخابات برای دامغان تعیین‌شده است

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا نوچه ناسار در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس، هفت کمیته در دامغان مشخص و مسئولان آن با ابلاغ فرماندار منصوب شدند، ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان ۹۳ شعبه اخذ رای تعیین‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه مردم دامغان همواره در انتخابات‌های گذشته در پای صندوق‌های اخذ رای مشارکت بالایی داشتند، افزود: به عنوان نمونه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ مشارکت مردم ۸۶.۷ درصد بود که رتبه اول استانی از بحث مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داده است.

رئیس ستاد انتخابات دامغان بابیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر دامغان و دو بخش مرکزی و امیرآباد برگزار می‌شود، ابراز داشت: از ۲۵ فرآیند برگزاری این دوره از انتخابات ۲۴ فرآیند به صورت الکترونیکی خواهد بود.

نوچه ناسار ضمن بیان اینکه زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را در حوزه انتخابیه دامغان فراهم خواهیم کرد، تصریح کرد: رعایت بی‌طرفی در انتخابات یک اصل برای مجریان و  برگزارکنندگان آن است که باید مورد توجه قرار گیرد تا یک انتخابات سالم و پرشور را بار دیگر به ثبت برسد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی طبق قانون موظف هستند با ستاد انتخابات و پس از مشخص شدن هیئت‌های اجرایی بر اساس تقویم انتخابات و هیئت نظارت، همکاری و بر بهتر برگزار شدن آن کمک کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار