منوچهر فخری :
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان باید تلاش کرد، گفت: برندسازی فرصت ویژه برای معرفی شهرهای استان است.
کد خبر: ۷۹۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 04 November 2019

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برندسازی به عنوان پتانسیلی برای توسعه و رونق امور شهری و اقتصاد منطقه‌ای، باید مَد نظر شهرداری‌های استان قرار گیرد، ابراز داشت: قطعا با ظرفیت‌های مطلوبی که در جای‌جای استان سمنان وجود دارد رسیدن به این هدف امکان‌پذیر است.

فخری با بیان اینکه برند سازی یکی از فرصت‌های ویژه برای شناساندن شهرها و روستاهای استان سمنان محسوب می‌شود، ابراز داشت: امروزه برند سازی در بحث مدیریت امور شهری یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های مطلوب است که باید در شهر درجزین نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ظرفیت و پتانسیلی که امروز درجزین را در استان زیبای سمنان معرفی کرده است، ساختمان‌ها، معابر شهری و آسفالت خیابان‌های آن نیست، بلکه مردم با فرهنگ و متمدن و محصولات مطلوب و بی‌نظیر به خصوص میوه انار باکیفیت آن است.

نتیجه تصویری برای انار درجزین سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه چهار شهر سنندج، بندرعباس، رشت و اصفهان در کشور به عنوان شهرهای خلاق از طرف سازمان جهانی یونسکو معرفی‌شده است، تصریح کرد: باوجود امکانات و اقدامات خوب مجموعه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان امیدواریم در آینده شهرهای خوب استان ما نیز به عنوان شهرهای خلاق به جهانیان معرفی شود.

فخری در پایان افزود: تلاش شهرداری درجزین و میراث فرهنگی برای برگزاری جشنواره انار شایان تقدیر است زیرا شاهدیم که امسال اگرچه به صورت محلی برگزار شد اما از شهرهای مختلف کشور نیز برای این مراسم حضور یافتند و این یعنی توانستیم محصول انار درجزین را معرفی کنیم که البته کافی نیست و نیازمند تلاش‌های بیشتر در این حوزه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار