سرهنگ علی کریمی خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود امروز صبح در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود، ضمن بیان اینکه مأموران آگاهی‌بخش انتظامی بسطام موفق به دستگیری سارقین حرفه‌ای سیم و کابل شدند، اظهار داشت: این سارقان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 02 November 2019

سرهنگ علی کریمی بابیان اینکه پس از چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در حوزه شهرستانی که غالباً در روستاها و راه‌های روستایی منطقه بسطام واقع‌شده بود در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، تصریح کرد: در پی افزایش سرقت‌ها خاموشی‌های مکرر در این منطقه به وقوع پیوست که این امر آسایش مردم را در منطقه مختل کرد.

سارقان سیم و کابل در شاهرود دستگیر شدند/ اعتراف به ۴۰ فقره سرقت

وی با تأکید بر اینکه گروهی از مأموران آگاهی‌ بخش بسطام با همراهی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی‌های میدانی به منطقه اعزام شدند، افزود: در این تحقیقات سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار در سرقت‌ها شناسایی شد و درنهایت سارق ۵۰ ساله به همراه فرزند ۲۵ ساله خود درزمانی که در حال سوزاندن روکش سیم‌های هوایی برق بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: این سارقان پس از تکمیل پرونده در پلیس آگاهی مطابق با قانون به مراجع قضایی برای صدور حکم منتقل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار