ورزشی
حمید کهریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: مسابقات انتخابی دوی صحرانوردی مردان استان مرکزی در سه رده سنی و با شرکت ۶۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان فراهان برگزار شد
کد خبر: ۷۹۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 02 November 2019
مسابقات دوی صحرانوردی مردان استان مرکزی در فراهان برگزار شد
 
حمید کهریزی گفت: مسابقات انتخابی دوی صحرانوردی مردان استان مرکزی، گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و پدافند غیرعامل با شرکت ۶۰ ورزشکار در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسیر جاده آهنگران تا پارک کوثر فرمهین برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان افزود: در پایان رقابت‌ها، در رده سنی نوجوانان به مسافت ۶ کیلومتر علیرضا مدحی از فراهان به مقام اول دست یافت، علی رحیمی و پرهام صالحی هر دو از اراک عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

 کهریزی خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان به مسافت ۸ کیلومتر حسین عسگری از شازند بر سکوی نخست ایستاد، فرشید افروغ و امیرحسین محمدی هر دو از خمین به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسال هم مسابقه به مسافت ۱۰ کیلومتر برگزارشد که در پایان،   رحیم رستگاری از اراک، حمید کاوه‌ای از شازند و علی میرزایی از اراک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان، ۱۲ داور برتر استان مرکزی داوری مسابقات را برعهده داشتند. رقابت‌ها زیر نظر هیأت دو و میدانی استان مرکزی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار