رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان:
دامغان- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از آغاز عملیات دو بانده شدن محور چشمه علی-دیباج در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.
کد خبر: ۷۹۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 28 October 2019

عملیات دو بانده شدن محور چشمه‌علی- دیباج آغاز شد

به گزارش تابناک سمنان: حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی دو بانده شدن جاده اصلی چشمه‌علی به دیباج طبق انعقاد قرارداد با پیمانکار پروژه و هم‌اکنون اجرای این پروژه از محور چشمه‌علی تا کلاته رودبار آغازشده است، ابراز داشت: برای اجرای این پروژه راه‌سازی ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه طول این محور مواصلاتی ۲۳ کیلومتر خواهد بود، افزود: این محور محل تردد مردم دامغان، اهالی دهستان رودبار، مسافران و گردشگران است که تسریع در اجرای آن جزو مطالبات مردم و موجب پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی می‌شود.

اختصاص اعتبار ۱۱۴ میلیارد تومانی به پروژه کریدور شمال - جنوب

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان ضمن بیان اینکه اجرای پروژه کریدور شمال- جنوب در حوزه استحفاظی شهرستان ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد، ابراز داشت: اجرا و تکمیل این پروژه در تقویت ظرفیت‌های موجود اقتصادی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری‌های منطقه تأثیر فراوان دارد.

ابوطالبی در ادامه تصریح کرد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری پنج پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان بااعتبار چهار میلیارد ریال و استفاده ۳۲۵ تن قیر رایگان تکمیل و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه طی شش سال اخیر تاکنون سه هزار میلیارد ریال در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان سرمایه‌گذاری شده است، افزود: این شهرستان یک هزار و ۱۰۹ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار