امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام یادآور شد: باید تلاش شود کرامت‌های انسانی ایام اربعین در استان حفظ شود، تا دریافت کننده غذا مورد بی احترامی قرار نگیرند، افرادی هستن که به این موضوع‌های مهم توجه نمی‌کنند که باید توجیه شوند.
کد خبر: ۷۹۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 26 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار اظهار داشت: افراد باتقوا همواره به وجود خداوند متعال اعتقاد دارند و تلاش می‌کنند خود را ازگناهان دور کنند.

وی افزود: در قلب هر انسان مومنی نور امید و ترس وجود دارد و این دو هیچکدام بر دیگری برتری ندارد و به‌طور یکسان قرار دارد، بنابراین انسانی که به ملاقات خداوند متعال می‌رود نباید از مرگ ترس داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: تاریخ ساز واقعه، انبیا الهی هستند که برای نجات انسان‌ها حرکت کردند و این امر مهم به جهت وحدت هدف بوده است.

وی بیان کرد: وقتی خداوند پیامبر اکرم(ص) را به نزد خود آورد و در خانه انبیاء پناه دادند یعنی خار نفاق در بین افراد آن‌وقت بروز پیدا کرده بود.

کریمی‌تبار ادامه داد: در زمان شکل‌گیری انقلاب همه مردم گوش به فرمان رهبر بودند، و با پیروزی انقلاب اسلامی خارهای نفاق ظهور پیدا کرد و افرادی که خود را یار و یاور امام خمینی(ره) می‌دانستند خط جدید نفاق را به وجود آوردند.

وی اذعان کرد: یکی از مهمترین کارهای سپاه انقلاب اسلامی این بود که با ساماندهی، روح‌الله رزم مدیر کانال آمد نیوز را از فرانسه به عراق کشانده و دستگیر کردند، این موضوع شوک بزرگی بر طرفدارهای ضد انقلاب وارد کرد و همچنان سردرگم هستند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جریان نفاق در درون نظام وجود دارد، منافقین در لابه‌لای آرمان‌های نظام جا خوش کرده‌اند و شناخت این افراد نیازمند صبر و بصیرت است.

وی عنوان کرد: برخی از افرادی که مورد اعتماد مردم هستند هم‌اکنون آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و این موارد نفاقی است که در درون نظام وجود دارد، مردم گول این افراد را نخورند و مسیر آنان را از نظام جدا کنند.

کریمی‌تبار یادآور شد: باید تلاش شود کرامت‌های انسانی ایام اربعین در استان حفظ شود، تا دریافت کننده غذا مورد بی احترامی قرار نگیرند، افرادی هستن که به این موضوع‌های مهم توجه نمی‌کنند که باید توجیه شوند./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار