کد خبر: ۷۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 25 October 2019

رئیس هیات مدیره بیمارسنان سینا از عدم بازگشت نقدینگی به عنوان مهمترین معضل بیمارستان سینا که مجهزترین و تنها بیمارستان خصوصی سمنان است نام برد.

دکتر حمیدرضا همتی در نشست بررسی مشکلات و  شرح خدمات این بیمارستان که با حضور دکتر عسگری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  برگزار شد اظهار کرد: این بیمارستان در مجموع 60 میلیارد ریال مطالبه از شرکت‌های بیمه گر دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان سینا به همت جمعی از پرسنل جامعه پزشکی در شهرستان سمنان تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت. افزود: این بیمارستان در حدود دو سالی که از افتتاح آن می‌گذرد به بیش از 35 هزار نفر خدمات درمانی، جراحی و سرپایی ارائه داده است.

رئیس هیات مدیره بیمارسنان سینا با بیان اینکه عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ با 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شد افزود: در حال حاضر ارزش اعتباری این بیمارستان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: خوشبختانه بیمارستان سینا از بدو فعالیت خود با رعایت تمامی ضوابط قانونی کشور نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات دولت اعم از تعهدات بیمه ای و مالیات و .. اقدام و هیچ گونه بدهکاری در این زمینه ندارد.

دکتر سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ، توسعه و تحول اداری استانداری سمنان نیز با تقدیر از خدمات این بیمارستان گفت: احداث این بیمارستان در سمنان سبب شده که بسیاری از بیمارانی که تا پیش آن به تهران اعزام می‌شدند در استان درمان شوند.

وی ایجاد این بیمارستان را نمودی از مشارکت بخش خصوصی برشمرد و افزود: بیمارستان سینا به عنوان تنها بیمارستان خصوصی استان با مشارکت جمعی از پزشکان متعهد استان تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار