حبیب الله خجسته‌پور اظهار کرد:
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته‌پور معاون استانداری سمنان گفت: کارکنان زیرمجموعه وزارت کشور در استان سمنان در ساعت‌های اداری و غیراداری حق جانبداری و حمایت از نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند.
کد خبر: ۷۹۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 23 October 2019

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان روز چهارشنبه در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان افزود: کارکنان دیگر دستگاه‌های اجرایی هم باید به عنوان اشخاص حقوقی و در ساعت‌های غیراداری در تبلیغات و حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات یا حمایت از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان نباید انجام شود و در صورت بروز هرگونه تخلف با کارکنان دستگاه‌های اجرایی برخورد می شود.

حبیب الله خجسته‌پور خاطر نشان کرد: رعایت بی‌طرفی و عدالت در مواجه با نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان مدنظر قرار گیرد و اعضای ستاد انتخابات سمنان در بخش استانی و شهرستانی آمادگی لازم برای تدارک انتخابات پرشور را داشته باشند.

کارکنان زیرمجموعه وزارت کشور نباید در انتخابات جانبداری کنند

وی اضافه کرد: ورود تمامی جریان‌های سیاسی و احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد و با برقراری عدالت در برگزاری انتخابات، همه جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو نامزد داشته باشند و : فرآیندهای فعالیت ستاد امنیت انتخابات استان سمنان انجام شده است و در هفته آینده اولین نشست این ستاد با حضور استاندار سمنان برگزار می شود.

معاون استانداری سمنان در پایان سخنان خود اشاره کرد: چهار ماه تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است و رزمایش برگزاری میزان آمادگی برای انتخابات به صورت تصادفی پیش از شروع انتخابات در فرمانداری‌های استان انجام می شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود و استان سمنان در مجلس چهار نماینده دارد.

در این نشست با حضور سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر، علیمحمد مویدی زاده فرماندار سرخه و مسئولان ستادهای اجرایی انتخابات استان سمنان، در ارتباط با مسایل مربوط به برگزاری پرشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار