دادستان شازند در نشست خبری گفت: با مطب هایی که از کارتخوان استفاده نکنند برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 23 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: یادگاری دادستان شازند در نشست خبری در خصوص استفاده مطب‌های پزشکی از دستگاه‌کارت خوان از برخورد با با پزشکانی که در مطب از کارتخوان استفاده نکنند خبرداد.

یادگاری افزود: در برخی مطب‌های پزشکی به دلیل فرار‌های مالیاتی از دستگاه کارتخوان استفاده نمی‌شود که ما به این موضوع نیز نظارت داریم و با مطب‌هایی که استفاده نکنند برخورد خواهد شد.

او ضمن گلایه از نحوه عملکرد برخی کلینیک‌های ترک اعتیاد گفت: این کلینیک‌ها مجموعه مقرراتی دارند که بر اساس آن فرد معتاد مراجعه کننده درمان می‌شود، اما متاسفانه مشاهده می‌کنیم که این کلینیک‌ها فقط در ازای دریافت پول، داروی متادون به فرد معتاد ارائه می‌کنند که این یک جرم است.

دادستان شازند بیان کرد: این کلینیک‌ها تحت رصد هستند و هر پزشکی که بدون رعایت مقررات اقدام به دادن متادون کند، به جرم فروش مواد مخدر برای وی پرونده تشکیل داده خواهد شد.

کاندیدا‌های مجلس از تبلیغات و فعالیت زود هنگام اجتناب کنند

او با اشاره به انتخابات مجلس امسال ادامه داد: به تمام کاندیدا‌های انتخاباتی تذکر می‌دهیم که از تبلیغات و فعالیت زود هنگام اجتناب کنند چرا که دستگاه قضا، هیچ مماشاتی با هیچ کاندیدای انتخاباتی از هر طیف سیاسی، نخواهد داشت و با متخلفین برخورد خواهد شد.

یادگاری در خصوص قدرالسهم عوارض آلایندگی صنایع شهرستان شازندگفت: در این زمینه باید یک کار علمی صورت بگیرد تا مشخص شود که هر شهرستان چند درصد در معرض آلایندگی قرار می‌گیرد و عوارض هم بر اساس آن واریز شود.

او با اشاره به آزادراه تهران، جنوب که از شهرستان شازند می‌گذرد، گفت: قسمتی از این آزاد راه که در حوزه شهرستان شازند است، از بین صنایع بزرگ شهرستان عبور می‌کند که باید یادآور شد، صنایع ما طبق قانون حریم دارند، یعنی ۵۰ متر حریم حفاظتی و ۵۰۰ متر حریم امنیتی است که در واقع حریم هر دو صنعت ۱۱۰۰ متر است و آزاد راه هم دقیقا از این حریم عبور می‌کندو از طرفی این پروژه آزاد راه یک پروژه ملی است و در صورت نیاز به نقض این حریم، باید از طریق شورای عالی امنیت ملی اقدام شود و همچنین سازمان پدافند غیرعامل طرح امنیتی ارائه کند و پیگیری این موارد بر عهده کارفرمای پروژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار