قیمت ساعت‌های هوشمند در بازار بسیار متنوع است. بسته به اینکه چقدر می‌خواهید هزینه کنید، مدل‌های متفاوتی هم برای انتخاب پیش رو دارید. در این گزارش به قیمت‌های مختلف برند‌ها اشاره کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۹۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 23 October 2019

به گزارش تابناک سمنان، برای کسانی که اهل تنوع ابزار‌های دیجیتال باشند، بازار ساعت‌های هوشمند یکی از بازار‌های جذاب است. همه نوع قیمت هم می‌توان در بازارش پیدا کرد. چه آن‌هایی که می‌خواهند میلیونی خرج کنند و چه آن‌هایی که تنها چند صد هزار تومان دارند، باز هم نصیبی از بازار ساعت‌های هوشمند خواهند داشت.

گران‌ترین تا ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار + قیمت

نگاهی به مدل‌های جدید و پرفروش و البته قیمت‌های متنوع این بازار نشان می‌دهد که تنوع قیمتی بسیار بالاست. از مدل‌های جدید اپل که تا ۱۱.۵ میلیون تومان هم رسیده تا مدل‌های ۷۹ هزار تومانی. بسته به برند و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، باید پول بیشتری هم برایش بپردازید.

مثلا ساعت‌های هوشمند اپل بین ۴ تا ۱۱.۵ میلیون تومان است. البته خود گوشی‌های اپل هم چندان ارزان نیست و قاعدتا ساعت‌های هوشمند اپل تنها برای گوشی‌هایی است که نرم‌افزار IOS دارند. اما برای کسانی که علاقه به ساعت‌های هوشمند دارند و خیلی هم دست‌شان به قیمت‌های اپل نمی‌رسد، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

در سال‌های گذشته شرکت‌هایی مثل سامسونگ و شیائومی اقدام به تولید ساعت‌های هوشمندی کرده‌اند که قابلیت استفاده برای هر دو نرم‌افزار IOS و اندروید را دارند. ساعت‌های هوشمند سامسونگ در این میان بین ۲.۵ تا ۴.۲ میلیون تومان است. البته مدل‌های متنوع‌تر و گران‌تری هم وارد بازار شده است.

گران‌ترین تا ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار + قیمت

برند‌های دیگری مثل میدسان و جی‌تب هم در کنار برند‌های معروف، ساعت‌های هوشمند با قیمت کمتری تولید کرده‌اند. حدود قیمتی ساعت‌های هوشمند جی‌تب و میدسان نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان هستند.

قیمت برند‌های مختلف تولید ساعت هوشمند

گران‌ترین تا ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار + قیمت

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار