مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبرداد؛
شریفی نژاد گفت: تغییر تعرفه گاز مصرفی در شهر‌های مناطق سردسیری استان به ویژه در شهرستان‌های شاهرود و میامی در دست پیگیری است.
کد خبر: ۷۹۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 22 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت : تعیین تعرفه گاز مصرفی مصوبه کشوری است و استان‌ها قدرت اعمال تغییرات در تعرفه‌ها را ندارند.

او با بیان اینکه استان سمنان نمی‌تواند در تعرفه گاز مصرفی در مناطق سرسیر اعمال نظر کند، افزود: در مورد تعرفه گاز مصرفی براساس شرایط آب و هوایی و اقلیم توسط مسئولان کشوری تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خاطر نشان کرد: بهای مصرفی گاز با شروع فصل سرما در استان دچار تغییر نمی‌شود و طبق تعرفه عادی و رویه قبلی محاسبه می‌شود.

شریفی نژاد تصریح کرد: استان سمنان بر اساس محل سکونت مشترکان از نظر آب و هوایی به پنج اقیلم سرد یک، دو، سه، معتدل و گرمسیری تقسیم می‌شود و شهر‌های سمنان، گرمسار و آرادان دارای اقلیم سه، شهر‌های میامی، شاهرود، سرخه و دامغان دارای اقلیم ۲ و شهر مهدیشهر دارای اقلیم یک است.

او یادآور شد: مصرف کنندگان گاز در استان سمنان سه بخش خانگی، صنعتی و نیروگاهی است و در ۶ ماه نخست سالجاری در حدود یک میلیارد و ۸۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شد که آمار نشان دهند افزایش پنج درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه ۲۸۷ میلیون متر مکعب گاز در استان در بخش خانگی از ابتدای امسال تا پایان شهریور مصرف شده است، تصریح کرد: بیشترین میزان مصرف در این مدت مربوط به به شهرستان شاهرود به میزان ۳۸۰ میلیون متر مکعب بوده است.

۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و حدود ۸۷ درصد از خانوار‌های ساکن روستا‌های استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار